FOLLOWER

17 Oktober 2013

Sebelum dan selepas yang dramatik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Nak buat tajuk cerita kena ada daya tarikan... baru ada orang nak baca.  Tapi aye buat tajuk macam di atas tu, tak tahulah siapa yang tertarik nak baca.

Apa-apa pun kalau tak ramai nak baca... dapat sikit pun jadi lah buat ubat pelepas malas... setelah sekian lama dok buat entry melalui note smart jer.  Jadi hari ni rasa besar sikit semangat sebab baru berpeluang buat entry melalui pc (komputer).

Sebagai permulaan cerita untuk hari ini al kisah semalam adalah hari yang teramat baru buat Muhammad Abid.  Ini adalah kerana semalam juga umi dan aya teramatlah gigih dan bersemangat sekali untuk menukar penampilan Abid.  Juga bersempena dengan Aidiladha.


Ini adalah penampilan Abid beberapa hari yang lepas dan gambar ini pun pernah disiarkan di sini.  Nak letak gambar terbaru sebelum semalam tak berapa kena pula dengan wajah sekarang.

Abid bukannlah besar sangat budaknya.  Saiznya kecil saja sesuai dengan berat semasa lahirnya iaitu 2.2 kg.  Kalau nak diceritakan al sebab sejurus kelahirannya memang tak sanggup.  Kalau tak silap pernah juga beberapa kali buat intro mengenai sejarah kelahirannya tetapi tak berapa nak jadi juga... sebab terlalu terharu.



Dan... ini adalah penampilan Abid yang terbaru selepas operasi petang semalam.  Maka semakin terserlah semangat dan kepintarannya dalam setiap pergerakan.  

Apa lagi... selepas operasi cukur kepala besar-besaran petang semalam.. cepat-cepat bagi minum ubat selsema dan demam.  Sebagai persediaan dan peringatan sebab dah jenuh jugalah semalam berendam air... kesejukanlah Abid.

Kakak dan Abangnya asyik mengejek... Siaplah korang bila Abid besar nanti. 

Hahahaha

Sekian adanya.


suka duka pentas dunia


2 ulasan:

  1. Alahai siannye...dah botak. Xpe, rambut boleh tumbuh semula :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...