FOLLOWER

11 November 2013

Gelagat ketika Idola Kecil 6

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Dalam sedar dengan tidak Idola Kecil November 2013 dah masuk musim ke enam.

Sesekali pernah juga dengar luahan anak2 nak masuk Idola Kecil tapi buat tak tahu jer. Malas nak bagi perhatian sangat. Cukuplah sekadar tengok jer... tak payahlah masuk jadi peserta.




Inilah antara gelagat mereka. Entah.... semoga tidak berpanjangan aksi macam tu...


*p/s ini adalah entry terlewat yang disimpan dalan draf... baru hari ni teringat nak publish... =]

Suka duka pentas dunia

posted from Bloggeroid

4 ulasan:

  1. Mesti diorang mempunyai minat yang sama kan...

    BalasPadam
  2. Sampai macam tu sekali...minat kat Ben kot...hehe

    BalasPadam
  3. hihi..comel je diorg
    cer akak try, mana tahu diorg de bakat

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...