FOLLOWER

31 Disember 2013

Hari Pendaftaran dan Taklimat Ibu Bapa Tahun 1 SK Iskandar Perdana

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Hari ini 31 Disember 2013 merupakan hari Selasa terakhir bagi tahun 2013.  Dramatik kan?  Hari ini umi bekerja dan ayah juga bekerja dan hari juga adalah hari Pendaftaran dan Taklimat kepada Ibu Bapa pelajar Tahun 1 Sesi 2014.  Kalau zaman kita sekolah dulu Darjah 1.


Muhammad Abid... berkaki ayam
tolong buka pagar hantar kakak ke sekolah

Tak sempat nak celoteh panjang lebar kat sini.  Walaupun tiada idea dan tak sempat nak fikir panjang... nak juga buat entry sebagai pembakar semangat kepada Irdina Huda yang telahpun mula mendapat kelasnya pada hari ini.  Kelas 1 Amanah.

Sampai ke sekolah se awal 8.30 pagi ... tidaklah awal sangat ada orang jam 8.00 pagi dah sampai... tetapi tidak masuk dalam kategori lewat ehhh ada orang jam 9.00 pagi baru sampai... itu urusan masing-masing macam-macam kerenah nak layan anak-anak pepagi nie...Maklumlah dah biasa bangun pagi tengok tv, jadi hari pertama ini agak lemau la sikit kan.

Sampai saja ke sekolah... (ulang ayat perenggan atas tadi sikti :P) konon-kononnya beratur untuk ambil kelas anak rupanya daftar dulu laaaa... terima kasih ada kawan-kawan tolong maklumkan kena hantar anak ke kelas dulu... cari nama pada yang tertulis di pintu kelas.  Pergi kelas hujung sekali.. terus jumpa nama Irdina di situ... masuk kelas cari tempat duduk... umi tunggu di luar sekejap kemudian terus daftar untuk ambil buku teks pula.  Dina kena tunggu dalam kelas ada ujian penentuan kelas...

Irdina Huda... peace!! 
Sempat lagi curi masa rakam gambar di atas pentas Dewan Terbuka SKIP.  Sejurus tamat pendaftaran orang dah tak ramai jadi tidaklah segan sangat.  :P  Ayah dah tunggu dalam kereta... nak cepat masuk kerja semula nie.




2 Januari 2014... sambung sekolah semula ehhh.  Esok cuti sambut Tahun Baharu 2014.

Jalan cerita berterabur sikit... sebab terus taip je ni... nak cepat sambung kerja dah dekat jam 2.00.

Semoga Irdina Huda belajar dengan baik dan menjadi insan yang berjaya dunia dan akhirat.

Sekian.  Terima kasih semua kerana sudi meneruskan pembacaan kalian.

Pecah kaca pecah cermin
Sudah baca sila komen
:P

suka duka pentas dunia.

1 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...