FOLLOWER

9 Januari 2013

Segmen : Saya Blogger Negeri .......

As salam,



Segmen Saya Blogger dari Negeri??

 Bersegmen pula di hari Rabu Tanpa Kata.  Kan dan berkata-kata.  Ini gara-gara kena tag oleh Asmar Arafad.  Terima kasihlah kepada Asmar kerana sudi dan telah tag saya... hahaha dah terkena.

Kembali kepada segmen semula.  Segmen ini dianjurkan oleh FizGraphic.com yang sedang kebosanan dan tidak tahu nak buat apa (Buat segmen tahu pula yer... hehehe). Yang bagusnya meriahkan Segmen Up Follower nie. Bukan susah pon nak ikut syarat-syarat dia. Kita join, pastu nanti ramai-ramai blogwalking dan meramaikan follower sesama sendiri. Komen entry, follow, tinggal jejak, beramah mesra. Kan kan kan? Yang penting leh kenal blogger tue dari negeri mana. Tengok-tengok satu negeri ja. Leh jumpa lepak-lepak. Hihihi. Jom JOIN!

Saya Blogger Negeri Perak.  Walaupun saya bukanlah berasal dari negeri yang banyak dengan lombong bijih timah (perak) pada suatu masa dahulu.  Oleh kerana saya menetap di negeri Perak makanya secara tidak langsung saya adalah blogger dari negeri Perak... boleh tak?

Sekarang ni aye (ganti nama diri untuk saya di negeri Perak) menetap di Daerah Perak Tengah yang sedang diperkenalkan dengan Bandar Pendidikan kerana banyak tempat pengajian di sini seperti UTP, UiTM, KPM dan beberapa sekolah yang agak terkenal juga seperti Sekolah Menengah Agama Sultan Azlan Shah dan Kolej Vokasional.

Pada pandangan aye buat masa ni nak ceritakan tempat yang menarik di sini tak berapa nak pasti lah sebab belum lagi berjumpa dengan sesuatu yang sangat menarik untuk diterangkan (ini pandangan peribadi).  Mungkin satu yang boleh dikongsikan; terdapatnya motor racing circuit.  Tak pernah pergi tetapi nampak macam ramai pengunjung pada setiap kali dianjurkan.

Bercerita bab makan, di sini ada Secret Recipe, KFC, McDonal, Ayamas, Restoran Fuziah Nasi Ayam (Bazar Boolat), Restoran Vanggey (mamak style memang banyak di sini, tak boleh blah/ lari).  Dan tak lama lagi banyak restoran besar akan dibuka (khabarnya lah).

Cukup dulu kot celoteh yang tak berapa nak berisi...

Untuk itu, aye tag:
1.  Kakcik Seroja
2.  Ibu Salmi
3.  Mak Dara

Untuk sertai klik SINI.  Tiada tarikh tamat sehingga dimaklumkan oleh penganjur.

(^-^)
 

Wordless Wednesday | Mengenang

As salam,


Mengenang memori
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...