FOLLOWER

14 Januari 2013

Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak

As salam,


Tiba-tiba lagi... tersesatkah aku di jalan ini atau hanyut dan lemas dalam dunia blogging yang entah ke mana... rosak-rosak...


Jom klik sini Giveaway 2013 jiwarosak.com 
untuk sertai giveaway ini
 
 Sponser :
 
  1. Potia Casadelarossa
  2. Ekram Mahat
  3. Khalid Kyle
  4. Twitter
  5. Nadia Syafiq
  6. Mahadi Mohamed Arifin
  7. mGosip
  8. Cuba Teka
  9. Mohamad Nasir
  10. Shada Rainza
  11. نور فاره شهيرح روسلي
  12. Trendy collection
  13. Makbed Journal
  14. LuNa Lee
  15. RilekSantai
  16. MiaLiana
  17. Mialiana.com
  18. Kopi Pasta
  19. Mailey Smilez Mai
  20. Mailey jayley
  21. Nurul Fatiah
  22. Muhammad Anas Hamzah
  23. Aida Natasya
  24. Makcik Domokun
  25. Elih Japahar
  26. Nurdiyana Asilah
  27. Izzat Nazmi
  28. Nurul Syarafina
  29. I'am Yanty
  30. Eqbal Zack
  31. Misz Nadea
  32. Ilham Nurry
  33. Belalang Hijau Perisik
  34. Shida Radzuan
 
Nak tag sesapa yang singgah kat sini... sila lah...
 
Ramai betul sponsor... tak terfikir dek akalku...

Segmen Cabaran Mengumpul Blogger Seramai 1500!!

As salam,




Tetiba .... Sila klik pada gambar di atas untuk memeriahkan segmen ini.
 
Tak sempat nak tulis panjang lebar... tulis ringkas jer.
 
Layan juga la... adik-adik nak PMR... jom bagi sokongan
 
'suka duka pentas dunia'

Berdoalah jangan sombong

As salam,


Purnama pecah seribu?

Berdoalah kepada-Ku, niscaya akan Kuperkenankan bagimu. Sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah-Ku akan masuk neraka jahannam dalam keadaan hina dina.  
(QS. Al Mu'min: 60)


Petikan ayat di atas bertepatan juga dengan catatan terdahulu.  Antaranya Doa Penenang Jiwa.

Semoga dengan berdoa jiwa kita akan menjadi tenang.

"Rumahku Syurgaku"


.

Tak selesa

As salam,


Memang rasa sungguh tak selesa bila tiba-tiba jer muncul gambar-gambar yang tak sedap mata memandang.

Sedangkan kita nak berinteraksi dengan anak-anak.

Huuu.... memang tak selesa dan tak suka nak bersoal jawab dengan anak-anak.

Kalau anak-anak tanya sekarang masa ternampak ** tuttt *** tak per lah boleh jawab sekarang.

Tapi nampaknya masing-masing diam... ker depa tak perasan...


kapsyen antaramuka Facebook hari ini 13012013. 


Gambar yang dimaksudkan adalah dalam kotak merah yang telah dikelabukan...

Memanglah nak buat macam mana facebook ni pun bukan orang kita yang buat... jadi iklan-iklan pun ikut kehendak dia jer nak letak.

Kalau lah boleh atau ada gadjet untuk halang dari keluarnya gambar-gambar yang tak senonoh kat facebook kan bagus.

Tidaklah rasa terganggu sangat.

Walau apa pun hidup mesti diteruskan.

Teruskan perjalanan hidupmu di jalan yang lurus, jalan kebenaran.

'suka duka pentas dunia'


.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...