FOLLOWER

26 Februari 2013

Ketika senang

As salam,





Apabila kalian senang Allah ta'ala dan Rasul-Nya mencintai kalian, maka tunaikanlah amanah kalian, dan benarlah jika berbicara, dan bertetanggalah dengan baik kepada tetangga kalian.
(HR Imam Suyuthi)

Ibu Anggun dan Mithali dari Ciklaili.com

As salam,



wah... tiba-tiba terasa anggun sekali walaupun nak rasa mithali tu tak berapa nak ada sangat... Anggun itu harus ada kerana impian setiap wanita, tetapi mithali itu walaupun wajib ada masih tak berapa berani nak pegang 'title' tu sebab tanggungjawab ibu mithali sungguh besar dan berat.

rasanya tiada siapa pun yang terkejut mengapa yangbaik buat catatan mengenai Ibu Anggun dan Mithali.. betulkan?  memanglah sebab yangbaik memang suka buat kejutan... ala-ala tak ada perasaan dan tanpa rasa bersalah.


sebenarnya catatan ini dibuat bersempena dengan artikel INI yang dikeluarkan oleh ciklaili.com.  Terima kasih ciklaili.  di dalam artikel berkenaan blog yangbaik digandingkan bersama dengan 4 orang lagi Ibu Anggun dan Mithali iaitu 1. aynoranur2. hudaMJ3. Superdotnunu dan 4. MyKhalish.

Sungguh terasa kerdil diri ini bila digandingkan bersama blogger hebat.  Tetapi bagusnya dapat tumpang aura  mereka dan juga aura ciklaili.com.  Secara tidak langsung dapat tumpang populariti mereka dan juga link dari ciklaili.com.

Terima kasih kepada Rakan Blogger.



Jaminan bagaimana lagi yang lebih baik

As salam,





Aku jamin rumah di dasar surga bagi yang menghindari berdebat sekalipun ia benar, dan aku jamin rumah di tengah surga bagi yang menghindari dusta walaupun dalam bercanda, dan aku jamin rumah di puncak surga bagi yang baik akhlaqnya.
(HR Abu Daud)

masih lagi berterusan tidak banyak bicara
entah sampai bila harus berlangsungnya kesunyian ini
hanya masa dan waktu yang tidak bisa membataskan bicara ini


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...