FOLLOWER

3 April 2013

Asalkan kau bahagia

As salam,


Beginilah keadaan dan suasana bila ummi ada di rumah.  Nampak macam demam, tapi dah adat budak-budak kan, demam macam mana pun selagi boleh gerak dia tetap gerak dan melompat tak ingat dunia... tapi bila dah letih, sakit badan sana sini baru lah nak cari ummi...

Anak-anak sesekali bila dibiarkan ikut kehendak hati dia macam inilah sebahagiannya.

Antara himpunan warna pensil milik abang dan kakaknya yang dihimpun dalam balang... diserakkan.  Macam lepas geram jer.

Parlimen dibubarkan hari ini 4.3.2013

As salam,


sumber gambar:  Berita Harian Online

Baru tadi, sekitar jam 11.30 pagi Dato' Seri Najib telah mengumumkan pembubaran Parlimen Malaysia.

Justeru itu, bermulalah kesibukan agen-agen parti politik berkempen dan menjalankan tugas untuk parti yang mereka wakili.  Walaupun sebenarnya tugas-tugas berkaitan telahpun bermula dengan giatnya berikutan tumbuhnya tiang-tiang bendera di sepanjang jalan seumpama cendawan tumbuh selepas hujan.  Kali ini dan selepas ini semakin banyaklah tumbuh tiang-tiang bendera di serata tempat.

Semoga mereka yang bertugas sentiasa menjaga keharmonian masyarakat dan juga keselamatan diri sendiri.

Selamat bertugas kepada semua.

Berdebar juga menunggu tarikh penamaan calon dan tarikh mengundi.  Bila agaknya...


Wordless Wednesday| Aksi terkini Muhammad Abid

As salam



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...