FOLLOWER

7 Mei 2013

Jemputan ke Program Team Building

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



sumber
Biasakan dengar atau baca perihal Team Building atau Pembangunan Kumpulan.  Ia merupakan sebahagian daripada program atau aspek penting untuk pembangunan insan dalam sesebuah organisasi.

Nak dipanjangkan cerita lagi, pada hujung minggu lepas aye dapat email jemputan ke Program Team Building.

Sudah agak lama sebenarnya aye tidak mengikuti program Team Building, semenjak bertugas di tempat sekarang.  Kalau tidak silap hitung lebih kurang 5 tahun.  Epppp... jangan silap untuk program Team Building saja tidak termasuk kursus atau program lain.  Lagipun program Team Building ni tak berapa elok sangat ikut selalu nanti cuak pulak.

Program ini bakal di adakan pada 10 - 12 Mei 2013 di Nube Training Centre dan antara objektif program adalah untuk Memupuk semangat kerjasama  dan kesepakatan di kalangan staf, Membangunkan kecemerlangan diri dan kemantapan kerjaya dan Membentuk sikap positif dan menanamkan keyakinan diri.

gambar hiasan

Sesekali elok juga hadir program macam ni, secara tidak langsung dapat mengeratkan ukhuwwah sesama staf dalam satu jabatan.  

Paling bagus sekali dapat mengenali lebih dekat kekuatan yang ada pada setiap rakan sekerja.  

Secara tidak langsung dapat meningatkan prestasi kerja dan semangat juang yang tinggi untuk kecemerlangan kerjaya.



Kalau diikutkan hati tak nak pergi sebab terpaksa tinggalkan permata hati hampir 3 hari.  Tetapi atas dorongan dan pandangan rakan setugas terutama encik suami... maka diringankan juga hati untuk hadir ke program ini.

Lepas ni nak fikir pulak persiapan dan keperluan untuk program berkenaan.  Persiapan fizikal dan mental serta spiritual.

Lain kali lah kongsi persiapan tu ... ini kali baru cerita mengenai jemputan.

Ohhh... semangat !!!!


Bosan atau dah jemu

As salam




Macam-macam gambaran perasaan manusia kan?  Bila dah bosan tak tau nak buat apa mula lah merapu.  Dok bersembang kutuk-kutuk orang bukan nak insafkan diri sendiri.  Dok sebok sangat dengan hal orang.  Sekali orang tegor mula nak merajuk... kononnya tak nak bertegur sapa.  Tension betul hidup dalam dunia macam ni.  Tak boleh nak bertolak ansur sikit.  Semuanya nak cari salah orang.

Tiba-tiba pula terus muhasabah diri... semoga dipermudahkan segala urusan dan maafkan saja mereka yang pernah buat silap dengan kita.  Bukannya kita tak pernah buat silap dengan orang.  Dengan diri sendiri pun pernah juga buat silap kan.  So... maafkanlah diri sendiri.  Sayangi diri anda

Amacam... ada bran?

Koleksi Mutiara Kata

As salam


gambar hiasan

Sungguh, saya meneteskan setetes air mata karena takut kepada Allah, lebih saya cintai daripada bersedekah 1000 dinar
(Abdullah ibn 'Amr)



gambar hiasan - koleksi peribadi

Wahai generasi muda, barangsiapa di antara kamu telah mampu berkeluarga hendaknya ia kawin, karena ia dapat menundukkan pandangan dan memelihara kemaluan. Barangsiapa belum mampu hendaknya berpuasa, sebab ia dapat mengendalikanmu.
(HR Muttafaq Alaihi)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...