FOLLOWER

7 Jun 2013

Woods' Peppermint Lozenges Extra Strong | Gula-gula batuk

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Woods' Peppermint Lozenges Extra Strong

Demam tak juga kebah-kebah lagi...
diiring pula batuk dan selsema yang menyekat salur pernafasan
menggugat peti suara dari berbunyi merdu (hahahaha merdu lah sangat)

Pagi tadi ... bukan nak bohong tau
memang terpengaruh dengan iklan tv malam tadi
cuma bezanya tak jumpa dalam bentuk 'syrup' yang terjumpa hanya dalam bentuk gula-gula

Yang paling seronok dan best sangat-sangat adalah bila beli gula-gula untuk batuk tidak perlu risau berebut dengan 3 orang pengikut setia... kerana memang bukan kesukaan mereka...

suka suka suka.... hahaha

Suka tu sukalah juga tapi batuk ni belum lagi hilang... walaupun sudah telah 3 biji
benarkah ia berkesan?

Positif yer.... belum masa untuk pulih...

tunggu dan bersabar 

Sesekali gelora itu datang melanda

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


gambar sekadar hiasan
Sesekali teringin juga buat tajuk gempak semacam
tengok sana sini... merata-rata blog buat tajuk merapu dan ada setengahnya tiada kaitan langsung dengan isi cerita
eh... korang carik lah sendiri .... berlambak!!!

Okeylah untuk tidak memberi pandangan negatif, ingin aye jelaskan di sini bahawa 'gelora' pada tajuk di atas adalah penyakit demam... daa...
sudah hampir seminggu melanda....
sekejap okeh sekejap lagi.... ras sejuk seluruh anggota sendi badan
dah cuti... makan ubat tapi masih lagi sama....

Syukur juga hari ini Jumaat, esok sabtu dan ahad... hooorayyyyy kita cuti.

walau apapun sebelum tu dah dapat jemputan ... kena hadir jugaklah... nanti apa kata orang, alah... setakat makan pas tu balik...rehat dan tidor lah sepuasnya.

okeh... semoga tiada yang membuat tafsiran salah mengenai gelora di atas yer...


Persiapan bekal sekarang sebagai jaminan untuk di akhir sana

Assalamualaikum dan selamat sejahtera




Beramalah kalian untuk akhirat kalian! Karena sesungguhnya barangsiapa yang beramal untuk akhirat, maka Allah akan mencukupi untuknya perkara dunianya. Perbaikilah amalan-amalan hati kalian, niscaya Allah akan memperbaiki amalan-amalan lahir kalian. Perbanyaklah mengingat kematian dan persiapkanlah bekal dengan sebaik-baiknya untuk menempuh perjalanan akhirat sebelum datang kepada kalian pemutus dan penghancur segala kelezatan (kematian).

(Umar bin Abdul Aziz)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...