FOLLOWER

17 September 2013

Betul-betul tak perasan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Hari ini hari Selasa...

Gambar di atas dirakam pada senja... Isnin, 16 September.

Mesti tengok gambar di atas betul-betul dan perhatikan apa yang nak diceritakan... Ewahhhh... macam nak buat soalan kuiz pulak.

Inas Insyirah memang tak perasan ada pepatung kat bawah ketiaknya.  Kusyuk sangat tengok cerita kartun animasi.... dah tak ingat pula nama kartun tu.

Kalau aye ingat nanti aye update kat entry ni ehhh...

Bila dipanggil buat tak tau... merajuk sebab dalam kereta tadi tak dapat duduk dengan umi.

Elok saja dia beralih... tak tau lah... punya menjeritnya...kusss semangat

Bukan saja nak usik dia... cuma nak reaksi... nasib juga tak lama dia menjerit...

Jangan dibuat lagi lepas nie... nampak jer apa-apa serangga, cepat-cepat buang...

:D

Berhati-hati bila bercakap

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Indahnya pemandangan pagi.  Gambar hiasan.


Hati-hatilah kalian dengan perkataan yang dusta, karena perkataan yang dusta akan menuntun pelakunya kepada perbuatan fajir. Dan sesungguhnya perbuatan yang fajir akan menuntun pelakunya kepada api neraka.
(HR Muslim)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...