FOLLOWER

27 September 2013

Biskut dan kopi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Petang-petang begini... kerja pun tak berapa nak selesai jugak walaupun dah jenoh dok berteleku depan komputer... sampai mata pun naik juling...rehat sekejap.


Biskut dan kopi memang sahabat sejati

So... dalam mata dok terbedik bedik tengok komputer yang tak faham faham nak buat kerja sendiri...rehat sekejap ... sambil menikmati kerangupan biskut dicicah kopi... Syukur Alhamdulillah.

Bukan tak nak balik lagi... tapi nak siapkan dulu mana yang patut.

Selesai minum kopi dah habis sekampit sepaket biskut... basuh cawan dan tangan.

Apa lagi... tak reti reti nak update kat blog.... hahahahha

dah sambung buat kerja ...

:P


Jadual Ujian Pengesanan 2

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Zaman sekolah dari dulu sampai sekarang... setiap apa yang kita pelajari perlu disusul dengan ujian.  Bukan sekadar untuk menguji minda tetapi juga untuk menguji tahap kefahaman atas apa yang telah dipelajari.

Bukan sahaja sekolah menengah atau pelajar di Universiti yang akan berhadapan dengan ujian tetapi pelajar pra sekolah seperti PASTI juga akan turut merasa.  Yang berbeza hanya cara pelaksanaannya.

Berikut adalah jadual Ujian Pengesanan 2 bagi Irdina Huda.  Tak ingat pula bila Ujian Pengesanan 1. Memang dah ada tetapi tak sempat atau tak ingat nak cerita kat blog... huhuhu.  Kisah ujian sekolah anak-anak pun boleh jadi bahan dalam blog ... apatah lagi kisah-kisah lain yang kadang-kadang tiada kaitan.


Ujian Pengesanan 2

Ujian pengesanan 2 ini akan diadakan mulai 1 Oktober hingga 4 Oktober 2013.  Mudah-mudahan sepanjang tempoh tersebut Irdina Huda sentiasa sihat supaya dapat menduduki ujian dengan baik.


Irdina Huda

Selamat maju jaya buat anak umi... Irdina Huda.



Sesat bukan pilihan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


gambar hiasan


Tidaklah sesat suatu kaum setelah mereka mendapatkan hidayah, melainkan karena terlalu banyak berdebat.
(HR Ahmad dan Tirmidzi)

CPUV ke lima September 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Sesekali terasa seperti hendak berhenti dari menayangkan cerita-cerita sebegini kerana dikhuatiri akan menimbulkan riak dan boleh menyebabkan orang lain iri hati.  Ada ke yang iri hati?  Tak perlulah... kerana rezeki masing-masing telah ditentukan.

Aye sendiri pun tidak pasti bagaiman Nuffnang boleh memberi kepercayaan kepada blog picisan ini untuk meletakkan iklan CPUV.  Memang sukar dipercayai dalam bulan September walaupun sudah hampir ke penghujungnya iklan CPUV masih menjelma.


CPUV ke-5 September 2013, KL SOGO TRENDSETTER ONLINE

Tak sempat nak captuer gambar iklan. Bukan tak pernah jumpa tapi tak perasan pula iklan tu dah masuk dalam CPUV.



Iklan itu adalah mengenai fesyen wanita untuk musim luruh... dari beg tangan, kasut dan pakaian wanita hasil rekaan Gabriella Robinson.  Walaupun begitu fesyen itu agak tidak berapa berkenan di mata dan di hati... Kan ke bagus ditayangkan juga fesyen untuk wanita muslimah...sedap mata memandang...

Komplen banyak-banyak nanti Nuffnang tarik balik CPUV.  Eh.. tak kan Nuffnang nak marah kot... iu sekadar pandangan dan berkongsi idea.  Mana lah tau esok lusa masuk pula iklan CPUV mengenai fesyen muslimah kan...

Apa-apapun terima kasih jugalah kepada Nuffnang di atas kesudian menempekkan iklan CPUV. Bertambah lagi ...

Sekian adanya.

^-^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...