FOLLOWER

14 November 2013

CPUV kedua November 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Beberapa hari lepas berangan memiliki kereta Ford.  Memang kelas la... Namun tak upaya buat masa ni bajet tidak mengizinkan.  Walaupun dah berangan lebih dari dua atau tiga tahun lepas bahkan sejak mula mengenali kereta Ford.

Tetiba (tiba-tiba) hari ini masuk pulak iklan CPUV kedua untuk bulan November 2013 dari Nuffnang.  Baru je berangan masuk iklan... tumpang bahagia jugaklah.


Ford MCA Launch (NOV).  CPUV kedua November 2013


Menunggu kelibat iklan Ford menari kat blog ni.  Bila dah keluar nanti 'kome' klik lah yer... tengok apa yang ditawarkan oleh Ford.  Mesti gempak punya iklan dan promosi.

Terima kasih Nuffnang dan Ford di atas iklan CPUV untuk bulan November ini.





Dah.... nak sambung berangan bawa kereta Ford pulak :P.



suka duka pentas dunia

Penyejuk hati

Assalamualaikum dan selamat sejahtera




Anak-anak dididik dengan al-Quran sejak kecil semoga berkekalan di hatinya.  Gambar hiasan.



Wahai para pengemban al-Qur'an, apa yang ditanamkan al-Qur'an di dalam hatimu? Sesungguhnya al-Qur'an adalah penyejuk hati orang mukmin, sebagaimana halnya hujan menjadi penyejuk bumi. Sesungguhnya Allah menurunkan hujan dari langit ke bumi lalu jatuh di tempat yang baik. Di tempat itu pula ada biji, sehingga kebusukan tanahnya tidak menghalangi biji tersebut untuk berkembang, menghijau dan menjadi bagus. Wahai para pengemban al-Qur'an, apa yang ditanamkan al-Qur'an di dalam hatimu? Mana orang yang memiliki (menghafal) satu surat? Mana orang yang menghafal dua surat? Apa yang sudah Anda amalkan darinya?

(Malik bin Dinar)



suka duka pentas dunia



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...