FOLLOWER

16 November 2013

Macam pulut jer...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera






Pagi Sabtu hari ini Konvokesyen Pasti SIDEC di D' Hotel Seri Iskandar.

Intro di atas memang ada kaitan dengan gambar dan cerita ini.

Selepas hantar Irdina, ayah balik rumah... kerana tak sihat. Umi tidak ikut kerana jaga Abid dirumah. Sementara itu dalam perjalanan balik ayah beli lepat labu dan bingka ubi kayu kuning.

Inas memang suka makan, lepas habis semangkuk bubur nasi Abid makan nasi lemak sikit dengan telur rebus. Dah habis nasi lemak nak makan tuuu ... lepat labu dah buka tak nak makan pulak. Katanya "macam pulut... jer" Ye lah warnapun kuning macam pulut kuning yang selalu umi masak tu kan... dah bagi rasa tak nak pulak.

Catatan ringkas hari ini memang ringkas kerana masih lagi menggunakan khidmat bloggeroid. Nak tengok komen tak sempat apatah lagi nak blogwalking.


Suka duka pentas dunia

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...