FOLLOWER

19 Januari 2014

19 Januari 2014 | Aktiviti sebelumnya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Inilah rupa dari belakang pembantu peribadi blogger yangbaik. hehehe
Tadi dia minta susu... umi minta tunggu sekejap nak siapkan sikit lagi, kalau tinggal nanti umi terlupa nak sambung kat mana.

Merungut pula dia... umi ni... tak habis-habis asyik tunggu tunggu tunggu...
Umi ... terkedu sekejap... mungkin juga selalu sangat umi cakap tunggu kot...

Okey umi terus buat susu nie... jangan kacau kerja umi.
Tak dihiraunya... duduk juga kat kerusi keramat tu...
nak main game pulak ... katanya

Ehhh tadi minta susu
Meh ambil susu baring kat sana umi ambilkan bantal...
Okey... selamba jer ambil botol susu terus baring kat depan tv..
Dah nak tengok upin ipin pulak 
berebut dengan abang yang nak tengok cd ultraman
tu belum kira dengan kakak yang nak tengok cd princess
kalau adiknya dah pandai esok-esok... ntah nak tengok cd apa pulak

layan dulu lah... botol susu tu... dah habis nanti sambung pula kacau kakak...


suka duka pentas dunia


$$$

2 ulasan:

  1. hahaha.. sama la dgn anak buah ejulz..suka layan upin ipin.. hehe

    BalasPadam
  2. hihi...menambah persaingan pakai lappy

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...