FOLLOWER

25 Januari 2014

Bunyi anak kucing di waktu pagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



gambar hiasan
Bunyi anak kucing?  Mana?
Gambar di atas sungguh tiada kaitan dengan tajuk di atas sekali.

Sebenarnya sudah beberapa hari kedengaran bunyi anak kucing yang entah dari mana.  Kata encik suami bunyi tu datang dari atas ... kat syiling la.

Entah dari mana pulak kucing datang beranak dalam bumbung rumah nie...Nak ambil tak sampai... apatah lagi nak tengok.  Jadi dalam tempoh seminggu nie... kena bertahan je la dengan bunyi anak-anak kucing.  Lama-lama nanti ibu kucing tu pasti akan pindahkan anaknya terutama bila dia rasa tak selamat.  Pandai-pandai jer buat telahan sendiri :P

Kalau dapat kat anak-anak nie... jenuh jugak la nak sorok pulak.  Apalah reaksi mereka agaknya bila melihat anak kucing yang comel-comel tu...

Nantilah dapat tengok anak-anak kucing tu... 


suka duka pentas dunia


$$$

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum akak. yeker? kat atas bumbung rumah sheila selalu berbunyi gak. bunyi binatang bergerak. rasanya macam kucing.. tapi takde bunyi kucing bising pula. hehe kadang2 dok rumah sorang, seram gak. hihi (",)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau bunyi malam2 memang menakutkan... tetapi bunyi anak kucing ni cuma waktu pagi jer... :D

      Padam
  2. mesti comel bunyi anak2 kucing tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu... comel sangat bunyi nyer :D

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...