FOLLOWER

12 Februari 2014

Rabu Tanpa Kata : Kesedaran Bahaya Denggi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Kes Denggi Meningkat!!!

  1. Pastikan kawasan setor, longgokan sampah dan longkang dibersihkan dan bebas dari tempat pembiakan nyamuk aedes.
  2. Sila pastikan kerja pembersihan dilaksanakan dengan sempurna.
  3. "Fogging" secara berkala.
  4. Pastikan kawasan rumah dan tempat kerja bebas daripada tempat pembiakan nyamuk aedes.


kurangkan bercakap, lebihkan tindakan


suka duka pentas dunia
yangbaik.blogspot.com




2 ulasan:

  1. ain pernah kena denggi ni.sakit dia lain mcm tak mcm demam panas biasa. smpai nak solat berdiri pun tak boleh. fogging dtg bila ada kes serius je.kwsan rumah sendiri dah bersih tp setinggan pula buat tak peduli.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum.. takutnya.. kat rumah sheila banyak nyamuk. jam 6.30 petang dah siap2 tutup tingkap dengan pintu.. kalau tak, habis esok berbintik badan kena gigit T____T

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...