FOLLOWER

4 Mac 2014

1st Giveaway by BondaQalish

Assalamualaikum dan selamat sejahtera




Tiba-tiba terserempak dengan giveaway ni.  Kira giveaway pertama aye join untuk bulan Mac 2014.  Nampaknya macam banyak lagi giveaway yang nak disertai nie... 


Nak buat macam mana bajet blogger picisan kadang-kadang menumpang tuah blogger lain.  Apa-apa pun asal giveaway pertama anjuran Bonda Qalish ini dapat sambutan.

Hadiah yang ditawarkan memang menarik.  Antaranya adalah clutch handmade seperti gambar di bawah


Cantik kan?

Cantik!!!!

So apa lagi... ada tiga clutch handmade untuk direbut.  Rugi sangat siapa yang tak nak

Klik banner di atas untuk sama-sama berebut hadiah yang ditawarkan.

Tarikh tutup:  30 Mac 2014

Selamat mencuba kepada semua.


6 ulasan:

  1. jenjalan sni dr segmen yg sama
    jemput2 jenguk blog MG :)

    gud luck!
    cantik cluth tu kan ^__^

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih. memang cantikkkk sangat :D

      Padam
  2. ehm cantikkk..nak jugak..hehe
    http://mamamursyid.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Jalan-jalan dari GA yg sama. XD

    BalasPadam
  4. Salam. Terima kasih dah join GA Bonda.
    Gud luck yer.

    Done follow sini.
    from bondaqalish.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Salam, semoga berjaya ye & dimurahkan rezeki :D

    Jemput join GA http://cutiefany.blogspot.com/2014/03/giveaway-fanyloverme.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...