FOLLOWER

21 Mac 2014

Vitagen| Home Delivery Services

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Perkhidmatan penghantaran ke rumah oleh Vitagen

Vitagen

Entah bila pernah tengok perkhidmatan seumpama ini di Jepun.  Tetapi kalau tak silap bukan Vitagen.  Dan kali ini, kurang pasti pula sama ada ini adalah perkhidmatan pertama di Malaysia atau di Perak atau di Perak Tengah.

Senang sangat lah sekarang ni... semuanya di hujung jari.  Sediakan duit secukupnya rehat di rumah.  

Memang sengaja dibiarkan nombor telefon di borang tidak dipadam.  Kan ini sebahagian daripada CSR (sangat!!!)  Tetapi kalian yang tinggal luar dari Seri Iskandar harus ingat buat masa ini nombor yang tertera pada borang di atas hanya menawarkan khidmat di kawasan Seri Iskandar.  Kalau nak cuba call boleh juga.  Mana tahu kalau-kalau penama berkenaan tahu perkhidmataan di tempat lain pula.  

Eh... terlupa pula borang ini anak-anak yang bawa balik.  Katanya selepas sekolah KAFA, ada kakak yang bagi borang ni.  Kakak mana pula nie.

Perkhidmatan sekarang, inilah antara sebahagian daripada contoh mendapatkan sumber pendapatan sampingan dan juga untuk membantu penjagaan kesihatan.

Nampak kecil tetapi memberi kesan yang besar.  

Good Job!!


#pray4mh370


suka duka pentas dunia


$$$ 

2 ulasan:

  1. yang zam ingat, masa kecik2 dulu kat skolah klu nak beli susu mcm ni, isi borang order, & esok serahkan kat penjual tu

    BalasPadam
  2. Assalam. Sy juga salah seorg distributor vitagen sekitar kl dan brdekatan kg.baru..utk minuman harian @ utk majlis..blh order dgn sy..harga murah..dijamin fresh dr kilang. Penghantaran terus ke rumah jika order byk. Call/sms/whatsap 012-9518535..tq TT..kasi tumpang iklan:-)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...