FOLLOWER

2 Mei 2014

Kuasa keyakinan bersama Volkswagen Jetta

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Volkswagen Jetta satu lagi keluaran terbaru dari keluarga kereta sedan Volkswagen.  Lahirnya bersama kuasa dan keyakinan.  Bukan sekadar paras rupa tetapi juga hiasan dalaman tetapi termasuk juga ciri-ciri keselamatan.  Bagi keluarga besar (besar sangat ker?) seperti YANGBAIK kereta sedan buat masa ini tidaklah menjadi keutamaan kerana anak-anak dah mencecah 4 orang.  Seandainya mampu dimiliki Jetta ini menjadi kereta kedua untuk kami berdua sahaja.... :P


Volkswagen Jetta

Sedikit imbasan kemasan luaran Jetta.


Dari mana YANGBAIK dapat idea ini?

Dari Nuffnang.  Jetta dan dan Nuffnang sekali lagi berkolaborasi dalam kempen CPUV.  VPUV pertama untuk bulan Mei 2014.

CPUV Pertama Mei 2014 - VW Jetta CKD Launch
Nak tunjuk lebih-lebih ini hanyalah iklan percuma tak dapat banyak mana pun.  Yang dapat nanti adalah sikit mengikut bilangan yang korang klik... kalau ada yang sudi klik.

Jadinye letak sikit sahaja memadai kan.

With Power comes confidence

Terima kasih semua.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yangbaik.blogspot.com | suka duka pentas dunia
#doauntukMH370



$$$

4 ulasan:

  1. Saya ingatkan Aye dah beli VW Jetta ni... hehe
    Dah klik...banyak tu on going! saya ade 1 jer... Semoga murah rezeki ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. YANGBAIK beli VW Jetta? Tunggulah... kiranya ada rezeki hasrat kan tercapai jua :D
      Terima kasih.

      Padam
  2. Salam YBI Lya singgah menabung di sini..
    Wah Tahniah ..mesti banyak yg masyukk tu ..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...