FOLLOWER

30 Jun 2014

Hadiah Novel | Simfoni Cinta karya Hilal Asyraf

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Hadiah Novel |  Simfoni Cinta karya Hilal Asyraf


Agak terlewat sedikit buat entri ini.  Semuanya kerana khilaf manusia sendiri tiada sebab lain lagi :D

Kumpulan Cerpen karya Novelis Islam no. 1 di Malaysia, Hilal Asyraf berjudul Simfoni Cinta.

Novel ini belum habis dibaca... baru masuk bab 2.  Itupun jenuhlah akak berperang dengan mata nie.  Bila buka jer buku...mulalah terbedik-bedik...Sehingga bab yang yang dibaca... memang bagus buku ini... sama seperti yang dimaksudkan oleh penulisnya. 

Terima kasih Edo Hayra dan Syira Lokman.

 


 

8 ulasan:

  1. alhamdulillah..dah dapat.tahniah yeee :)

    BalasPadam
  2. wow novel...aku xberapa nak baca novel..apatah lagi buku nak periksa..sebab nak kena baca.hahaha...dasar pemalas macam aku ni payah buat cerita...saja melawak ja nooo saja singgah mai

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak pun dah lama tak beli novel... tetapi bila dah dapat hadiah novel Islamik pula memang teruja habis la... terima kasih sudi singgah kat sini

      Padam
  3. Balasan
    1. Alhamdulillah... Lya pun apa kurangnya... siap sponsor hadiah juga kan :D

      Padam
  4. Balasan
    1. Terima kasih Fizah... tahniah kepada awak juga :)

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...