FOLLOWER

12 Ogos 2014

Ranking Alexa pada 12 Ogos 2014 | Suka Duka Pentas Dunia

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Agaknya dah lama tidak bercerita perkembangan rangking alexa di blog yangbaik.  Kali terakhir kalau tak silap sebelum raya.

Ranking Alexa setelah 15 hari

Hari ini setelah 18 hari, baru terpanggil nak buat entri berkenaan ranking Alexa di blog ini.  Kalau ikutkan hati tak nak buat dah sebab dah jatuh merudum banyak sangat.  Mentang-mentanglah raya seminggu.  Tuan blog pun update ala kadar.. jangan tidak.  Makanya sudah tentu Alexa pun segan nak bagi rank baik punya.

Tidak mengapa untuk lebih mesra dengan rank Alexa, saya buat juga entri berkaitan dengannya.

Global Rank:  413,257
Links in:  241


Rank in Malaysia:  5845
Sumber:  DI SINI

Biar apapun rank yang diberi usaha untuk berblogging tetap diteruskan.

Bukannya tak sedih dengan perubahan yang sangat ketara... tetapi rank ini lebih baik daripada minggu lepas.


11 ulasan:

  1. saya pun dah lama tak bercerita pasal ranking alexa nie..rasanya makin menurun...

    BalasPadam
  2. Nak kena jaga ranking alexa ini kan. Saya pun tak sempat nak jaga juga. Kadang-kadang terbabas untuk buat semua tu.

    BalasPadam
  3. to KSD, kena buat juga cerita pasal alexa ni... kalau tidak lagi menurun.. :D

    BalasPadam
  4. to PMDR,
    saya pun banyak kali juga terlepas... memang kena jaga alexa ni.. manja lebih :D

    BalasPadam
  5. Cik akak pon salu juga terbabas jauh alexa nie kak...

    BalasPadam
  6. cik nor pn lbh kurang mcm tu jgk..:)

    BalasPadam
  7. Ranking Alexa ni memang rapuh, sukar nak menjaganya...perlukan komitmen. Leka sikit...menjunam le. Ranking Alexa saya pun dah teruk...

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...