FOLLOWER

10 Oktober 2014

#Bajet2015 | Ada apa dengan kita

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


#Bajet2015 dijadualkan akan dibentangkan di Parlimen pada petang ini, jam 4.00 petang.  Sudah pasti banyak pihak yang ternanti-nanti apa yang bakal dibentangkan oleh Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Razak.

#Bajet2015, 10/10/2014, 4.00 petang


Setelah beberapa bulan tempoh penyediaan dan pengumpulan maklumbalas daripada rakyat Malaysia, pembentangan #Bajet2015 akhirnya akan dibentangkan hari ini, 10 Oktober 2014.

Ada apa dengan kita?  Semestinya banyak perkara yang bakal dibentangkan terutamanya isu-isu berkaitan  Kos Sara Hidup, Perumahan, Kehidupan Bandar dan pelbagai lagi antara intipati #Bajet2015 yang akan dibentangkan oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Najib Razak di Parlimen.
Bagi memastikan Pembentangan #Bajet2015 dapat diikuti oleh segenap lapisan rakyat Malaysia tidak kira di mana anda berada. Pihak berwajib telah menyediakan beberapa platform agar pembentangan #Bajet2015 dapat diikuti oleh semua.  



Antara platform yang disediakan, antaranya:

Siaran Langsung secara atas talian (online streaming) di www.NajibRazak.com atau www.Treasury.gov.my
Sesi Live Tweet di www.twitter.com/PMOMalaysia
Rumusan Pembentangan di www.twitter.com/NajibRazak
Perkembangan terkini berkaitan #Bajet2015 juga dapat diikuti melalui  Facebook Dato' Sri Najib Razak.




"Malaysia sedang berada dalam satu perjalanan.  Destinasi kita jelas: sebuah negara dengan status ekonomi maju dan berpendapatan tinggi.  Namun setiap perjalanan pasti akan ada cabaran.  Kita mungkin perlu menyesuaikan perjalanan kita demi mengelak sebarang halangan.  Walau apa pun, destinasi kita kekal sama".  NajibRazak.com

Semoga #Bajet2015 yang dibentangkan dapat memberi kebaikan yang banyak kepada kita untuk meneruskan kehidupan lebih berkualiti dunia dan akhirat.  Kerana sudah pasti di sana destinasi kita yang abadi.


1 ulasan:

  1. Semoga #Bajet2015 yang dibentangkan dapat memberi kebaikan yang banyak kepada kita untuk meneruskan kehidupan lebih berkualiti dunia dan akhirat. Kerana sudah pasti di sana destinasi kita yang abadi.

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...