FOLLOWER

19 Oktober 2014

Kerja mereka hari ini

Assalamualaikum,

Kerja mereka hari ini.
Tadi janji nak main game jer kat phablet umi. Nak main game yang umi install semalam. Dah diberi kebenaran... pada mulanya elok jer nampak main game tu. Umi pun biarkan mereka dan tinggalkan untuk buat kerja lain.



Dalam diam-diam mereka buat wefie pulak... kelakar pun ada jugak.

Janganlah terkejut pulak... gambar-gambar tu umi yang olah semula guna khidmat photogrid. Agak-agaklah kalau mereka pun mahir juga guna photogrid... macam mana rupa pulak ehh..

Anak-anak zaman IT sekarang memang cekap. Tak sama dengan umi, umur 14 tahun baru nak kenal komputer, kalau telefon pintar macam ni, tak payah cakaplah... umur 40 baru jumpa... dunia semakin maju, tak terkejar dibuatnya.

╭(╯^╰)╮
posted from Bloggeroid

1 ulasan:

  1. Budak sekarang mmg cepat umi...cepat je pickup buat camne semo...

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...