FOLLOWER

28 November 2014

Review Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk untuk aktiviti luar rumah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Review Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk untuk aktiviti luar rumah

Hidup kita memang tidak lari dari kesibukan.  Keluar rumah gelap dan balik rumah pun gelap juga. Itu kisah saya semasa muda dulu... jarak dari rumah dan tempat kerja agak jauh.  Tapi sekarang, walaupun jarak rumah dan tempat kerja dekat sangat... boleh jalan kaki (kena keluar awal jugaklah... sampai ofis sakan lah berpeluh... masammm) masih jugak balik lambat kerana macam-macam urusan dunia yang mesti diselesaikan.

Bila kita dah selalu balik rumah lambat, maka aktiviti dengan keluarga terutama dengan anak-anak juga menjadi semakin terhad.  Dah lewat petang baru boleh bawa mereka jalan-jalan atau bermain depan rumah.  Aktiviti luar rumah dengan anak-anak bukan sahaja ketika lewat petang tetapi se awal jam 7.00 pagi.  Jangan terkejut pula... anak yang kecil sebelum tiba masanya untuk ke sekolah suka sangat bangun awal pagi... ambil masa bermanja sebelum umi dan ayah pergi kerja.  Pengalaman dengan anak-anak kan memanglah...

Oihh... panjangnya intro... biasalah nak tarikh trafik dan SEO... konon... entah apalah sangat SEO yang nak singgah tu.

Pemenang Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

Dipendekkan cerita, saya antara 32 peserta yang telah terpilih sebagai pemenang bagi Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com.  

Pack Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk.  Biru dan dan Oren.

Anak-anak pastinya orang yang paling excited bila umi dapat hadiah.  Memang patutpun mereka gembira sangat kerana tujuan utama saya menyertai Giveaway berkenaan adalah untuk mendapatkan Gelang Penghalau Nyamuk untuk kegunaan mereka.  Dah rezeki mereka untuk dapat gelang ajaib ini kan... maka dapatlah.  Terima kasih kepada Mialiana.com.

Aktiviti luar rumah bersama Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk


Banyak aktiviti luar rumah yang boleh dilaksanakan oleh anak-anak.  Tidak kiralah dari berlari, melompat, berjalan atau mengejar kucing jiran yang berkeliaran di depan rumah.  Termasuk juga bermain badminton, mengejar ayam jiran dan bermain bersama arnab peliharaan jiran sebelah sana.

Sebelum mulakan aktiviti... jom kita pakai Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk untuk elak kena gigitan nyamuk.  Sekarang ni musim lembab, nyamuk memang banyak, tak menang tangan pihak Kesihatan buat fogging.


Satu untuk Inas Insyirah.  Pakai di tangan 


Satu lagi untuk Abid.  Boleh juga pakai di kaki. 


Oleh kerana gelang hanya ada dua.  Maka digilirkan pula dengan abang, Alif. 

Aktiviti ini kebanyakannya dibuat ketika awal pagi atau lewat petang.  Di mana ketika ini nyamuk menjadi aktif dan bersedia untuk menyerang mangsanya.

Namun begitu tempoh bermain di waktu petang lebih panjang.  Maka peluang untuk terdedah dengan gigitan nyamuk lebih banyak.  Dengan adanya Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk, kebimbangan diganggu nyamuk tiada lagi kerana Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk merupakan produk anti-nyamuk yang berkesan. Dengan aromanya yang pekat persis serai, pasti tidak disukai nyamuk.

Mencari kucing yang menyorok.  Dari bawah kereta masuk ke dalam semak pulak.  


Aktiviti mengejar kucing dalam semak tidak lagi susah.  Elak kena gigitan nyamuk dengan memakai Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk.


Nasib awak lah encik kucing... kena menyorok dalam semak pulak.... hehehe


Ternyata Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk merupakan produk anti-nyamuk yang berkesan.  Ia boleh dipakai di mana saja dan selamat untuk kanak-kanak, bayi dan orang dewasa pastinya.





Satu cara mengusir nyamuk yang mudah, menarik dan bergaya.   Di mana saja berada kita perlu mengelak kena gigitan nyamuk

 Di luar rumah atau di dalam rumah, terutama ketika waktu petang, apabila masuk ke dalam rumah selepas aktiviti di luar sebentar tadi.  

Dengan adanyaBugslock Gelang Penghalau Nyamuk pastinya tiada nyamuk yang mengikut masuk ke dalam rumah.


Setelah tidak gunakan (buat sementara waktu), gelang berkenaan boleh disimpan semula di dalam begnya sebelum digunakan semula.  Dengan cara menyimpan yang betul penggunaan gelang Bugslock akan dapat bertahan lebih lama.


Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang ORIGINAL dari Korea
boleh dibeli secara online di :- 




Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com ini dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh Malaysia Bugslock - Syarikat X Cube Enterprise. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.




12 ulasan:

  1. Assalamu'alaikum..
    Good review.. saya suka (y).. :)
    Comel je ya anak-anak Umi siap kejar-kejar kucing lagi.

    Saya setuju dengan Umi sebab saya pun dah guna Bugslock
    produk anti-nyamuk yang berkesan juga untuk kami sekeluarga.

    - Zaleha Awaluddin -

    BalasPadam
  2. baguskan bugslock ni.. ternyata berkesan.
    Mama Niza

    BalasPadam
  3. tahniah.
    aida x menang and x dpt la :(
    skang ni musim denggi kat melaka.
    kena hati-hati!
    aedes byk la berkeliaran!

    BalasPadam
  4. best pakai gelang ni, hehe.
    shad singgah dari segmen sama,
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/12/bugslock-gelang-penghalau-nyamuk.html

    BalasPadam
  5. Salam... Terima kasih sudi berikan komitmen untuk review Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

    Senarai peserta ada di http://www.mialiana.com/2014/11/giveaway-bugslock-review-bugslock.html

    - Mia Liana -

    BalasPadam
  6. singgah sini :)

    http://www.blogparihh.com/2014/12/bugslock-gelang-penghalau-nyamuk.html

    BalasPadam
  7. singgah sini :)

    http://www.blogparihh.com/2014/12/bugslock-gelang-penghalau-nyamuk.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...