FOLLOWER

28 Disember 2014

Jahit sendiri baju kurung sekolah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Jahit sendiri baju kurung sekolah


Agaknya belum terlewat lagi untuk jahit sendiri baju kurung sekolah. Dari awal tak sedar dah sampai saat akhir macam ni baru teringin nak jahit sendiri. Maklumlah urusan lain dah kurang sikit. Kepala pun dah tak sakit.

Petang semalam baru tergerak hati nak beli kain. Hasrat hati nak jahit sendiri baju kurung sekolah anak. Beli kain dah terlebih... rasanya takper kot, boleh simpan untuk tahun depan. Baju kurung jer yang pandai. Baju kemeja dan seluar 'slack' belum pandai lagi, kena berguru. Tak boleh nak pakai tengok lakaran jer, memang tak jadi.





Hari ni, dah petang baru sempat potong. Nanti nak hantar jahit tepi pulak. Esok, malam baru boleh jahit. In shaa Allah.

Pagi tadi daftar sekolah KAFA, lepas tu cari keperluan sekolah. Top up sikit- sikit mana yang tak lengkap.

Seminggu dua ni memang sibuk dengan urusan sekolah anak-anak.
posted from Bloggeroid

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Terima kasih. Boleh lah untuk pakai sendiri.

      Padam
  2. Jimat kalau wat sendiri.. memang terer lah kalo begini..

    My Blog :

    http://segalaceritera.com/atik/

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang jimat dan memerlukan tahap kerajinan yang tinggi juga neh..

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...