FOLLOWER

1 Julai 2014

Bacalah al-Quran

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Bacalah Al-Quran

Ramai di antara kita mengetahui mengenai ayat al-Quran mula diturunkan. 
Ramai juga yang tahu kesucian al-Quran.
Ramai juga tahu betapa al-Quran itu adalah mukjizat untuk kehidupan seisi alam.
Namun kita kadang-kadang alpa dan lalai dari membaca al-Quran.

"Bacalah al-Quran kerana ia akan datang pada hari akhirat kelak sebagai pemberi syafaat kepada pembacanya".  (Hadis Riwayat Muslim).

Semoga kita dapat menjadikan al-Quran sebagai 'novel' yang wajib dibaca setiap hari.


The Ikea Sale 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


The Ikea Sale 2014
The Ikea Sale 2014
Macam-macam jenis jualan sedang berlangsung sekarang.  Bukan sahaja pakaian seperti tudung, jubah, beg tangan, rantai tangan tetapi termasuk juga perabot.  Dan jualan perabot terkini adalah dari Ikea.  Jualan Ikea ini berlangsung mulai 28 Jun hingga 6 Julai 2014.



Memang banyak pilihan.  Jualan Ikea memang terbaik.  Cepatlah pergi tengok.  Nak tengok lagi apa yang ada kat Ikea Sale 2014 klik pada banner di atas dan kalau dekat sangat dengan gudang Ikea ... pergilah sekarang!!!

CPUV ke-2 Jun 2014 :  Ikea - June Sale Campaign

Ha... dah tahu kan kenapa lah beriya-iya sangat saya buat entri ni.  Betul lah tu. Saya memang dah terlambat. Tetapi lambat sikit tak mengapa kan asal jangan tak buat langsung macam CPUV pertama Jun 2014, saya dapat Petronas Primax 95 tetapi langsung tak buat entri... malas dan mood memang kedaung sangat.

Terima kasih Nuffnang atas ingatan mesra.  :D

Terima kasih semua.

Antara sakitnya tersusuk tombak

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Antara sakit tersusuk tombak

Gambar hiasan

Sungguh, aku lebih suka menginjak mata tombak yang panas hingga menembus telapak kakiku daripada menginjak kuburan seorang mukmin secara sengaja.
(al-Qasim bin Muhaimirah)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...