FOLLOWER

31 Julai 2014

[GIVEAWAY] Note Cards From Jasper

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


[GIVEAWAY] Note Cards From Jasper


Tiba-tiba pulak kan dalam mood hari raya ni nak join giveaway pula.  
Giveaway pula macam tiada kaitan dengan hari raya.
Tetapi saya join juga.
Untuk beri sokongan kepada rakan blogger.



Ini adalah hadiah giveaway.

Giveaway ini tamat pada 10.8.2014.
Cepat klik banner di atas untuk turut serta.




Koleksi gambar hari raya 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Koleksi gambar hari raya 2014


Konon-konon cerita nak buat koleksi gambar anak-anak sepanjang hari raya 2014.
Kalau dilihat pada gambar di atas agak-agak boleh ke nak buat koleksi untuk gambar hari raya 2014.
Anak-anak ... nak nangis ada nak suka pun ada jugak.
Puas lah umi nak menyusun anak-anak supaya berdiri atau duduk dengan tertib.
Umi nak tangkap gambar nie... tiba-tiba memasing buat hal sendiri pulak.
Malas sangat nak jerit-jerit di pagi hari raya... makanya umi pun snap sajalah gelagat anak-anak nie.



Nak tengok sangat gambar raya anak-anak.
Nah!! amik kau.
Mana yang sempat saja, dari jangan tiada gambar raya kan.
Esok lusa bila deme dah besar tau lah deme punya gelagat macam mana kan.
Punyalah seksa nak tangkap gambar.


Yang ini pun jadilah
Buat kenangan esok lusa.

Kekadang terfikir bila lah agaknya dapat bergambar dengan sempurna dengan anak-anak untuk hari raya kalau dah macam ni rupanya.

Umi dan ayah tak marah ... cuma geram jer!!

Selamat hari raya semua.








Kecil tetapi besar

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Gambar hiasan


Janganlah seorang muslim merendahkan muslim lainnya! Karena sekecil-kecilnya seorang muslim, di sisi Allah adalah besar.
(Khalifah Abu Bakar ash-Shiddiq)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...