FOLLOWER

26 November 2014

Rabu tanpa kata | Lukisan 'Ghost Writer'

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Ghost Writer



Lukisan Alif hari ini.

posted from Bloggeroid

Rabu Tanpa Kata | Roti bun sebelum di bakar

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Roti Bun sebelum di bakar




Rabu Tanpa Kata | Proses membuat roti bun

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Antara proses penting membuat roti bun







Giveaway kerusiburok: Ole-Ole Phuket!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



hai semua blogger! 

seperti yang korang semua maklum, kerusiburok akan bercuti ke Phuket awal Disember ni (baca entri kerusiburok ke : PHUKET (intro)

jadi, kerusiburok bercadang nak bagi ole-ole dari Phuket kepada blogger2 sekalian.

bermula 25 Nove 2014 hingga 3 Dec 2014
KLIK banner di atas untuk sertai.

OLE-OLE utama akan diberi kepada 3 pemenang bertuah. 
tapi kalau ramai yang join segmen giveaway ni, 
saya akan tambah 7 lagi ole-ole untuk blogger bertuah! 
hehehe

3 x Ole-Ole Utama = T-shirt kenangan dari Phuket
(sebab tu conduct giveaway awal-awal, nanti pemenang boleh dapat saiz baju yang betul hehe)


JOM SERTAI! Mana tahu korang bertuah! Klik Banner kat atas tu ye untuk syarat yang simple :)


jom join ramai-ramai. ajak blogger lain sekali yer! 
di samping bersegmen, boleh jugak kita berblogwalking dan berkenalan! hehehe

babai.

Rabu Tanpa Kata | Baru Jumpa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Baru Jumpa


Dah jumpa apa yang dicari?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...