FOLLOWER

22 Disember 2014

Segmen Bloglist Januari 2015 by Akif Imtiyaz

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Segmen Bloglist Januari 2015 by Akif Imtiyaz




Cepat-cepat klik banner di atas.
Blogger Lya menganjurkan segmen di blognya Akif Imtiyaz.
Segmen Bloglist Januari 2015.

Jom beri sokongan kepada rakan blogger.

Selamat berblogging kepada semua.

Terima kasih.



GA SIMPLE ~ PLANNER ISLAM 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



GA SIMPLE ~ PLANNER ISLAM 2015


Seperti kebiasaannya bulan Disember antara bulan yang dinanti.  Antara lain kerana ianya adalah bulan yang paling bongsu dari 12 bulan yang ada, juga sebagai tanda menunjukkan bulan berikutnya kita semua akan menjejakkan kaki ke tahun baharu.

Akak tak boleh sangat lah nak buat ayat-ayat skema macam di atas tu... rasa geli jer jari ni.  Korang yang baca jangan pulak rasa nak wek wek...

Macam ni, akak nak cerita sikit mengenai GA Simple Hujung Tahun yang dianjurkan oleh Cik Siti Mar.  GA ringkas ini diadakan mulai 16 - 24 Disember 2014.


GA ini agak unik juga, kerana hadiah yang ditawarkan merupakan planne @ perancangan eksekutif Islam untuk tahun 2015.  Akak suka sangat sebab untuk tahun 2015 ni, akak belum beli lagi planner. Buat sendiri adalah :-D.  Untung sabut timbul untung batu tenggelam.  Mana tahu kot-kot ada rezeki akak kan... dah tak perlu beli.  Jimat sikit bajet. 
Cepat klik banner di atas untuk turut serta dalam perebutan planner terhebat tahun 2015.
Jom join, cepat-cepat jangan bertangguh lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...