FOLLOWER

13 Januari 2015

Segmen BlogList di blog ciksepet.com

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Segmen BlogList di blog ciksepet.com

Seorang lagi rakan blogger dari KELAB BLOGGER BEN ASHAARI menganjurkan segmen bloglist.  Kali ini adalah CikSepet.  Macam-macam cara kita boleh lakukan untuk eratkan silaturahim antara rakan blogger.   Melalui bloglist adalah salah satu dari caranya.

Sebagai siapapun pun kita, sama ada blogger baru atau lama kita sebenarnya sedang diperhatikan. Antara kita sedar atau tidak.  Jika kita perhatikan saban hari ada saja blogger baru yang singgah ke blog kita.  Ada juga rakan blogger yang datang semula.  Tetapi bila blog kita tidak berapa nak meriah dengan entri yang menarik maka keunikan lawatan adalah terhad.  Mengapa terhad?  Kerana tiada apa yang menarik dan blogger yang datang singgah pun tidak mahu menetap lama.  Tak sempat nak masuk dalam carta pengunjung unik.

Untuk memanjang cerita bagi entri ini, saya tidak tahu nak taip apa lagi.  Bukan sahaja kerana kekeringan idea tetapi juga kerana kesuntukan masa.  Bila masa dah suntuk, nak menaip banyak pun tak sempat, terkejar-kejar dengan idea yang terbantut.

Kembali semula kepada segmen ini.  Sementara masih belum tamat (CikSepet tidak pula meletakkan tempoh segmen), cepat-cepat KLIK BANNER DI ATAS untuk turut serta memeriahkan bloglist CikSepet.

Cepat-cepat jangan terlambat.  Jom tambahkan kenalan blogger.



2 ulasan:

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...