FOLLOWER

7 Februari 2015

Sudah pandai makan biskut sendiri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Makan biskut cicah susu

Malam ni nak buat cerita sikit pasal Abid. Anak bongsu yang sudah pandai makan biskut cicah susu suam. Tidak mahu disuap, nak buat sendiri. Biskutnya kena pecahkan siap-siap. Kalau tidak dikepakkan habis bersepai biskut dibuatnya.



Anak-anak bila dah mula pandai nak buat sesuatu dengan sendiri memang patut diberi galakan. Tidak patut disekat. Jika bimbang rosak atau sebagainya kita kena awasi dan perhatikan.

Dia pandai nak buat sendiri bila dia melihat abang atau kakaknya. Contoh yang terbaik setakat ini.

Selamat berusaha.

posted from Bloggeroid

5 ulasan:

  1. haha..mesti kiut ni...btw ,,visit me on shukranzahari.blogspot.com ...happy blogging

    BalasPadam
  2. Umur berapa ni? COmelnya..lama2 nanti makin banyak yang dia belajar :)

    Btw jom singgah blog sy.

    http://rosniemilindamatyamin.blogspot.com/2015/02/kongsi-resepi-pun-boleh-dapat-duit.html

    BalasPadam
  3. Siapa lagi nak dijadikan contoh...akak dan abang lah...
    Teruskan usaha! :) Yg penting kenyang...

    BalasPadam
  4. hehe mesti rasa mcm 'aaa da makin besar anak aku..' CT yg xde anak pun kekadang rasa sedih yg happy (cem mana tu) bila tngk anak2 buah mula besar dan makin pandai..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...