FOLLOWER

15 April 2015

Antara air mata dan bateri motor

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Air Mata Tiruan


Entah dari mana datangnya air kat mata tu. Ingat senang ke nak keluar kalau bukan bersebab.

Kalau anak-anak sebab utama selalunya bila kena tinggal. Pantang nampak keluar rumah... ada saja yang mengekor.

Gaya selepas menangis



Konon-konon menangis lah sangat bila ayah keluar rumah tak bawa dia. Alih-alih ayah pi kat pondok depan ambil motor.

Motor tu dah 2 hari tidak boleh start sebab bateri dah kong. Hanya petang tadi baru ayah sempat singgah kedai spare part beli bateri ganti. Malam ni ayah buka bengkel motor depan rumah... tukar bateri jer.

Sekarang ni pula, ketika menulis entri ini saya tersenyum sendiri melihatkan keletah dan anak-anak yang teruja sangat dapat bermain lari-lari depan rumah sambil meneman ayah mereka hidupkan enjin motor.

Aduhai anak-anak, dah tak cukup siang malam pun masih nak bermain juga.

~(@^_^@)~
posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. Itulah kanak-kanak kan kak....bermain, bergembira...seronok meneroka persekitaran mereka sendiri...hihi

    BalasPadam
  2. lumrah gitu.. xcited dapat main luar rumah.. bukan x bagi main kan kekadang tu..
    kena ada pengawasan.. dunia mnakutkan skrang..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...