FOLLOWER

16 April 2015

Dalam kereta waktu malam

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Dalam kereta waktu malam

Dah jadi seperti satu kemestian pula tak kira di mana dan tak kira masa. Sementara menunggu yang lain masuk dalam kereta, siapa yang masuk dulu mesti nak guna peluang yang ada sebaiknya.



Ada-ada saja mereka berdua ni. Sempat lagi bergambar. Dalam gelap pun jadi. Tak kisahlah, warna tak berapa jelas pun tak apa.

Inas bukan main lagi sporting. Sebut saja nak tangkap gambar cepat-cepat dia ke depan. Tapi sebenarnya Inas tak puas hati. Dia merungut juga sebab gambar tu nampak malap dan gelap.

Tak mengapalah hai anak. Asalkan kita dapat berselfie berdua, malap pun cantik juga. Kan.

o (∩ ω ∩) o

posted from Bloggeroid

1 ulasan:

  1. skarang semua orang suka selfi.. dah macam satu kewajiban.. ehehe..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...