FOLLOWER

23 April 2015

Dia melukis lagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Dia melukis lagi


Malam ini, ketika entri ini dikeluarkan dia masih lagi melukis.

Petang tadi katanya letih, nak mengaji pun tak larat. Alasan yang baik juga sebab dari pagi sampai petang belajar, masa rehat pun sejam dua saja.

Tadi lepas hantar mengaji, umi dan ayah dengan senang pi shopping barang dapur. Bukan suka-suka nak tinggalkan dia, tetapi dengan harapan selepas mengaji boleh dua balik rumah terus tidur atau paling tidak rehat depan tv.


Anak-anak kan... memang macam tu kot. Kekadang sukar nak faham. Dalam dok kata letih boleh lagi sambung melukis.

Hobi melukis



Bersama lukisannya yang kedua. Lukisannya yang pertama tadi dah simpan.... entah dah siap ke belum.

Begitulah, agaknya bila datang idea terus saja lukis. Tak sedar badan dah letih.

Sekian dulu untuk malam ni sambung lagi cerita lukisannya di lain kesempatan.

Terima kasih atas perhatian. ~(@^_^@)~
posted from Bloggeroid

5 ulasan:

  1. anak2 nak mmbesar..mcm tu la, hehe

    BalasPadam
  2. Terbaek.. ada bakat.. hehe

    BalasPadam
  3. 44 pemenang dicari!!!

    Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
    - Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
    - Kain Pelikat - 2 pemenang
    - Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
    - Pin Shawl - 2 pemenang
    - Blause - 1 pemenang
    - Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
    - Cash RM30 - 1 pemenang
    - Cash RM10 - 2 pemenang
    - Topup RM10 - 3 pemenang
    - PVC Keychain - 30 pemenang

    Jemput join segmen bagi yang belum join. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..

    BalasPadam
  4. Rajinnye dia melukis..berbakat ni yb hehehe

    BalasPadam
  5. biasanya budak budak minat melukis time kecik ada bakat..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...