FOLLOWER

24 April 2015

Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com


Join giveaway lagi.  Giveaway dari rakan blogger yang namanya agak unik iaitu luarteko.  

Tiba-tiba malas pulak nak tulis panjang lebar.  Walaupun sifu dah pesan dalam entri kena tulis panjang sebelum gambar supaya jadi mesra SEO.  

Ha kau... dalam entri GA pun ada SEO juga ker?


Mestilah lah ada kan... dalam setiap entri yang berkualiti SEO memainkan peranan penting untuk blog itu bertahan dan mendapat tempat pertama dalam setiap carian.  Tambahan dengan nama yang unik seperti luarteko dan yangbaik.  Perasan sangat kot...

Dah tulis agak panjang sikit tadi, agak-agaknya apalah SEO yang ada kat dalam tulisan yang tak semenggah tu.  

Jom kita tengok apa pula yang ditawarkan oleh GA kali ini.

Banner GA 1st luar teko

http://luarteko.blogspot.com/2015/04/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html


Klik banner di atas untuk turut serta.

Giveaway edisi pertama ini akan berlangsung dari 18 April 2015 sehingga 03 May 2015. Keputusan akan diumumkan pada 04 Mei 2015

Hadiah tulus ikhlas daripada Cik Puan Sang Penulis:


Hadiah Pertama:  USB 2.0 8GB yang comey x 1 orang pemenang

Hadiah Kedua:  Reload @ Topup Bernilai RM10 x 1 orang pemenang  (ditaja oleh ohreload.blogspot.com)

Hadiah Ketiga:  Reload @ Topup Bernilai RM5 x 1 orang (ditaja oleh ohreload.blogspot.com)

Hadiah Keempat:  Gelang Edisi Sarawak Borneo x 1 orang pemenang

Hadiah Kelima:  Gelang Edisi Sarawak Borneo x 1 orang pemenang

Hadiah Saguhati @ Gula-Gula:  Kuching~Fridge Magnet X 10 orang pemenang (Setiap sorang akan terima 1 fridge magnet)

Top Referral:  Wang tunai RM20

Entry Paling Kreatif:  Wang tunai RM20

Dah tengok senarai hadiah, baru perasan pemilik blog luarteko adalah Cik Puan rupanya.

Jom! berikan sokongan kepada penganjur.  Klik banner di atas.

Good luck kepada semua.

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. Terima kasih pengomen pertama... :D

      Padam
  2. good luckk..! komen last dpat reply tak? hihi

    BalasPadam
  3. ho..ho..semoga berjaya dalam GA tu..

    BalasPadam
  4. Salam.. thanks ye sudi join ga kte.. all d best dan salam perkenalan.. :)

    BalasPadam
  5. salam singgah dari GA sama . goodluck :)

    http://www.blogparihh.com/2015/04/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html

    BalasPadam
  6. Tahniah ye. Nanti emel kat sy detail ye..ASAP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahniah.. murah rezeki YB .. :) Thanks tau sudi join.. Senarai nama pemenang ada kat sini.
      http://luarteko.blogspot.com/2015/05/senarai-pemenang-giveaway-1st-anjuran.html

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...