FOLLOWER

17 April 2015

Jindrisska First Anniversary Giveaway

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Jindrisska First Anniversary Giveaway


Giveaway lagi?

Kenapa korang terkejut atau okey jer.

Memanglah resam blogger GST kan.  Nak tahu apa itu Blogger GST?  Entri mengenai itu saya dah pernah tulis sejurus GST dari Kerajaan Malaysia berkuatkuasa.  Tetapi blogger GST ini tiada kaitan dengan GST negara yer.  Nak tahu ... cari lah, mamng tiada pada tajuk tetapi ada dalam isi cerita.

Kalau tak nak cari pun tidak mengapa, marilah kita tengok apa yang ditawarkan oleh Jindrisska melalui giveaway yang dianjurkan ini.


Banner Anniversary GA Jindrisska



Giveaway ini akan tamat pada 30 April 2015.  

Nampaknya banyak juga giveaway yang akak dah join untuk bulan April dan kebanyakannya akan tamat pada tarikh yang sama.  Cer bayangkan bila keputusannya keluar serentak. Mau kelam kabut tak?  

Baiklah untuk memenuhi sebahagian daripada syarat penyertaan dalam giveaway ini, berikut adalah slogan dari saya.  Korang jangan tiru eh.. dan kalau slogan ini bersamaan dengan mana-mana entri peserta terdahulu ia adalah secara kebetulan saja.  Peace!!

Saya nak menang giveaway ni sebab saya suka sangat dengan hadiah yang menarik dan kelainan yang ditawarkan melalui giveaway ini.  

Hadiah Utama:
1 X Fridge Magnet Castle Neuschwanstein (Germany)
1 X Fridge Magnet Salzburg (Austria)


Hadiah Saguhati
2 X Poskad Berlin (Germany)
1 X Poskad Mittenwald (Germany)
1 X Poskad Castle Neuschwanstein (Germany)
1 X Poskad Salzburg (Austria)


Untuk menjadi sebahagian daripada 7 orang pemenang yang di cari, sila klik banner di atas.

Terima kasih semua atas sokongan.


7 ulasan:

  1. best of luck... :)
    saya datang dari segmen yang sama...

    http://dramaticuniq.blogspot.com/2015/04/jindrisska-blog-anniversary-giveaway.html

    BalasPadam
  2. lama CT tak singgah sini ehehehe.. slamat hari ahad =)
    gud luck..

    BalasPadam
  3. terima kasih yer sudi join giveaway kita... best of luck yer :D

    BalasPadam
  4. salam kenal
    singgah BW dari segmen yang sama
    gud luck

    http://hidayuayumie.blogspot.com/2015/04/jindrisska-first-anniversary-giveaway.html

    BalasPadam
  5. Singgahdari segmen yang sama.
    JINDRISSKA Blog Anniversary Giveaway. Jom terjah papaglamz...!!!

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...