FOLLOWER

12 April 2015

Semangat nak pergi sekolah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Semangat nak pergi sekolah


Agaknya bila melihatkan kesibukan abang dan kakaknya dengan urusan sekolah, menjadikan dia bersemangat dan teruja ke sekolah.

Katanya bosan duduk di rumah asyik tengok kartun, makan, tidur.

Ater ... anak oi, itu saja ke yang awak buat di rumah? Kan banyak lagi aktiviti lain.

Opsss... terlupa pula, lukisannya cikgu tak tengok lagi. Cikgu Jasmin sibuk dengan kerja sekolah Upin dan Ipin.

Hehehe....memang seronok dapat masuk ke alam fantasi anak-anak.

Selfie untuk hari ini



Tunggulah tahun depan Inas pergi sekolah yer ~(@^_^@)~
posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. Hehe..comel je..
    BW singgah sini..

    BalasPadam
  2. salam singgah kak... alolo... budak bambam ni tak sabar nak sekolah ye... nnt dah sekolah rajin2 belajar yea... :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...