FOLLOWER

2 Jun 2015

CPUV Pertama Jun 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


CPUV Pertama Jun 2015.  Nuffnang masih lagi relevan walaupun ada sebahagiannya tidak setuju dengan cara agihan CPUV atau mana-mana kempen.  Untuk mendapat tempat dalam senarai CPUV di Nuffnang tidaklah susah, yang penting sentiasa mengikuti perkembangan semasa dan ikut peraturan.  Adalah penting untuk sentiasa kemaskini blog dengan entri yang bermanfaat.

Blog YangBaik bukanlah blog yang top meletop tetapi lebih kepada blog "Cap Ayam" dan blog picisan.

Mengapa?  Kerana blog ini tidaklah sehebat blog lain tetapi mempunyai idea sendiri untuk mengeluarkan entri dan kekal dengan cara sendiri.  Bukan tidak meniru tetapi meniru dengan profesional... tidak berlebih-lebihan.

Ko dah kenape?  Sendiri jawablah.  Sebenarnya nak bercerita untuk kesekian kalinya, Nuffnang bermurah hati dengan meletakkan kempen CPUV berturut-turut hari.  Tidak dinafikan juga kadang-kadang hampir 2 ke 3 minggu tiada kempen yang melekat.  Mungkin juga kerana kurangnya trafik yang masuk atau kerana sudah lama tidak update profil blog.

CPUV Pertama Jun 2015


Cool Tea - Product Awareness.  Kempen CPUV pertama untuk bulan Jun 2015.  Kempen yang ke berapa untuk tahun 2015... tidak pula diperiksa, malas nak kira.  Tengoklah kalau sempat kira nanti kita update bilangan kempen CPUV yang pernah melekat di blog YangBaik.

Untuk kempen kali ini, perasan juga iklan tersebut berlegar-legar di blog ini pada 1 Jun 2015, tetapi tidak sempat nak capture dari mana.  Elok juga dalam cuaca panas seperti sekarang, dapat menikmati Cool Tea sejuk jer. Kan

Akhir kata, terima kasih kepada Nuffnang dan Cool Tea.  Semoga kerjasama erat seperti ini terus berkekalan.

Jom kita cari ada ada dengan Cool Tea.


3 ulasan:

  1. rezeki kan di bulan jun. hehe

    www.adarain.com

    BalasPadam
  2. Memang sedap pekena cool tea sekarang ni! Tahniah...semoga bertambah murah rezeki.

    p/s: Terima kasih kerana sudi bersama Relaks Minda...anda amat2 dihargai

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...