FOLLOWER

16 Jun 2015

Pemenang bagi SEGMEN MENJELANG RAMADHAN 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Pemenang bagi SEGMEN MENJELANG RAMADHAN 2015.  Masih ingat tak lagi dengan entri mengenai segmen menjelang Ramadhan 2015? Seperti biasa lah YangBaik bila ada kelapangan akan join mana-mana segmen atau giveaway. Jika ada yang terlepas tu maknanya tak sempat buat entry atau terlepas.



Pemenang Segmen Menjelang Ramadhan


Syukur Alhamdulillah. Kali ini sekali lagi YangBaik terpilih sebagai salah seorang daripada penerima hadiah melalui segmen menjelang Ramadhan yang dianjurkan oleh rakan blogger Nurhidayah Nordin atau Yaya Chendana.   Macam patung chendana yer.

Agak terlewat juga YangBaik buat entri ini.  Kalau kata sibuk... semua orang sibuk dan begitulah YangBaik.  Betul-betul tak sempat.  Masih ada beberapa entri yang terhutang.  Terhutang dengan diri sendiri.  

Walau apa pun, terima kasih kepada Yaya Chendana di atas penganjuran segmen ini.  Tahniah kepada semua rakan blogger yang terpilih.  Dan kepada anda semua, hari ini rezeki mereka... esok lusa tiba juga giliran kita.  Apa yang penting perkenalan di alam maya dan silaturrahim yang terjalin.

Sekian.

7 ulasan:

  1. assalamu`alaikum , terima kasih . tahniah buat YangBaik dan juga para pemenang iaitu kawan-kawan kita yang dah disenaraikan oleh Yaya sendiri.bagi yang tidak tersenarai, jangan putus asa,masih ada lagi harapan untuk menyertai GA by Yaya...oleh itu, jangan lupa untuk turut-serta bersama Yaya nak buat blogwalking ni...alright, wassalamu`alaikum :)

    BalasPadam
  2. tahniah buat yang baik dan juga rakan-rakan lain yang telah tersenarai...

    BalasPadam
  3. tahniah kepada semua yang terpilih menjdi pemenang..

    BalasPadam
  4. Tahniah! khasnya buat YB dan tahniah juga kepada pemenang-pemenang yang lain

    BalasPadam
  5. tahniah :)
    rezeki ramadhan....

    BalasPadam
  6. wah tahniah..tak sia-sia join segmen kan

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...