FOLLOWER

18 Jun 2015

Top Komentator Mei 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Top Komentator Mei 2015.  Sudah hampir separuh bulan Jun baru sempat buat entri.  Kira entri yang terhutang lah nie.  YangBaik pun sebenarnya masih lagi belajar nak up penghargaan buat rakan blogger yang rajin tinggalkan komen di blog YangBaik.


Pengsan... dah lama berkecimpung dalam blog baru sekarang nak buat penghargaan.  Apa nak buat, selama ni berblogging pun macam syok sendiri.  Bukan lah tidak menghargai setiap kunjungan dan juga komen.  Semua tu amat penting dan turut seiring dengan perkembangan blog YangBaik.

Top Komentator Mei 2015


Berikut adalah senarai top ten komentator blog YangBaik bagi bulan Mei 2015.  Jom berkenalan dengan mereka.


  1. Ms. Kejupenyet (22)
  2. Nieyl (10)
  3. Afidah Azmi (8)
  4. Mad Parihh (7)
  5. Pha Is (7)
  6. NURUL AQIDAH AZAHAR (6)
  7. Shahida Dzulkafli (6)
  8. Princess Mimi (5)
  9. Azhafizah Md Nor (5)
  10. Farah Waheda Wahid (5)

Terima kasih dan penghargaan juga ditujukan kepada anda, rakan blogger senyap yang singgah sementara tanpa jejak. Kunjungan anda turut menyumbang trafik ke blog ini.


6 ulasan:

  1. Wah name kita pun ada lah... huhuuu thanks sis.. Salam blogging :)

    BalasPadam
  2. eh..eh...ada name kita arrrr....:)

    BalasPadam
  3. #ehhh tersenarai juga, apa-apa pun terima kasih...semoga ukhuwah ini berkekalan hendaknya...

    BalasPadam
  4. selamat berblog dan berpuasa hehe

    BalasPadam
  5. wah ramai jugak blogger suka baca entri akak.. keep it up!

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...