FOLLOWER

2 Julai 2015

Dayana and DurratunKhayla Surprise Giveaway

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Dayana and DurratunKhayla Surprise Giveaway


Kejutan apa pula kali ini wahai Dayana dan Durratun Khayla.  Maaf lah entri ini memang ditulis dalam Bahasa Malaysia walaupun tajuknya dalam bahasa 'orang putih'.  Mengapa?  Kerana akak betul-betul kurang mahir nak mengarang dalam Bahasa Inggeris walaupun semasa SPM dulu BI dapat kredit.  Lagipun dari kecil hingga dewasa sekarang ni perbualan setiap hari adalah dalam Bahasa Melayu kadang-kadang jer dalam Bahasa Inggeris, itu pun ada sebab tertentu yang terpaksa buat begitu.

Tidak salah rasanya buat entri dalam Bahasa Malaysia kan?  

Jom lah tengok apalah kejutan yang Dayana dan Durratun Khayla nak berikan untuk giveaway kali ini.


Ayat skema, mula-mula klik link banner di atas untuk turut serta dalam kejutan ini.

Mengapa mesti join giveaway ini?  Kerana tengok kepada hadiahnya memang hebat.  Antara hadiahnya adalah seperti berikut:

Sneak Peak 1
Jubah hitam atau Shawl?  Kalau orang memang mustahil lah kan :P


Sneak Peak 2
Jubah biru laut  atau shawl?  Cantik latarbelakangnya, akak suka 

Pemenang dipilih menggunakan khidmat en. random.org.

Cepat-cepat klik link banner di atas, sebab tarikh tutup giveaway ini adalah 10 Julai 2015.

Jom sokong rakan blogger.


2 ulasan:

  1. cantik jubah dgn shawl tue... tuan empunya bdn pun comel je...
    Apapun, good luck kak.. semoga ada rezeki dlm segmen nie.

    BalasPadam
  2. Hehe terima kasih akak join giveaway ni. Tak salah pun tulis dalam bahasa melayu ;) saya pun campur-campur je kadang2 hehe

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...