FOLLOWER

27 Julai 2015

SEGMEN PENCARIAN SENARAI BLOG BULAN OGOS DAN SEPTEMBER OLEH NUHA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


SEGMEN PENCARIAN SENARAI BLOG BULAN OGOS DAN SEPTEMBER OLEH NUHA


Bulan Julai sudahpun hampir ke penghujung.  Beberapa hari lagi akan masuk bulan Ogos dan seterusnya bulan September... dan begitulah bulan-bulan yang berikutnya saling bergantian mengikut giliran seperti yang telah direncanakan oleh manusia.

YangBaik kan... kalau tak join segmen memang rasa tak lengkap.  Bukan apa selain untuk menambah entri dapat juga menambah kenalan dari kalangan rakan blogger.  Ada blogger baru dan blogger otai. Bezanya, jarang sangatlah blogger otai nak join segmen. 

Tak mengapa lah itu hak privasi masing-masing tak perlulah kita pertikaikan apa yang orang suka atau tidak suka.

SEGMEN PENCARIAN SENARAI BLOG BULAN OGOS DAN SEPTEMBER OLEH NUHA

SEGMEN PENCARIAN SENARAI BLOG BULAN OGOS DAN SEPTEMBER OLEH NUHA


Kepada rakan blogger sekalian, jom klik banner di atas untuk menyertai SEGMEN PENCARIAN SENARAI BLOG BULAN OGOS DAN SEPTEMBER OLEH NUHA.

Segmen ini berlangsung selama 24 jam sahaja dan akan tamat pada 11.59 pagi 28 Julai 2015.

Apa lagi... klik banner di atas untuk join segmen.



7 ulasan:

  1. Fida pun dah join tadi...semoga tuah milik kita..hahaha.
    http://afidahazmi88.blogspot.com/2015/07/segmen-pencarian-senarai-blog-bulan.html

    BalasPadam
  2. blogwalking :)

    jemput join simple ga ni ^^

    http://nanakimie.blogspot.com/2015/07/saya-nak-menang-giveaway-raya.html

    BalasPadam
  3. Datang nak beraya ada orang tak ? Meh beraya dekat blog ain pulak . hehe
    All the best !

    http://theathra.blogspot.com/2015/07/segmen-pencarian-senarai-blog-bulan.html

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum ,

    Selamat hari raya :) Datang Dari segmen y sama :)
    Jum beraya kat sini heheh

    http://emmadianastory.blogspot.com/2015/07/segmen-pencarian-senarai-blog-bulan.html

    BalasPadam
  5. salam..singgah cn good luck dan selamat hari raya

    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2015/07/segmen-pencarian-senarai-blog-bulan.html

    BalasPadam
  6. Salam. Singgah dr segmen yg sama. Selamat Hari Raya! :)

    http://alongwawaerna.blogspot.com/2015/07/segmen-pencarian-senarai-blog-bulan.html

    BalasPadam
  7. dtg dr segmen yg sama... salam aidilfitri (^^,)
    http://myemosaid.blogspot.com/2015/07/segmen-pencarian-senarai-blog-bulan.html

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...