FOLLOWER

19 Ogos 2015

Biarkanlah Drama Band

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Biarkanlah Drama Band


Biarkanlah.  Pertama kali dengar lirik lagu ini sudah jatuh cinta.  Bukan kerana lirik sahaja tetapi juga kerana lagunya yang mendayu tetapi cukup bermakna.  Kadang-kadang kedengaran anak-anak menyanyikan lagu Biarkanlah... sesekali pelat dan tidak berapa jelas, tetapi itulah anak-anak kan... Biarkanlah... 

Biarkanlan Drama Band
Biarkanlan Drama Band

Lirik Lagu Biarkanlah – Drama Band


Semua pernah tercipta
Seakan terhapus sudah segala
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Semua janji terbina
Seakan sudah tiada bermakna
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Selagi kita masih bersama
Semakin ku terluka

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah semuanya
Aku pergi demi bahgiamu
Aku pergi demi bahgiamu
Aku pergi demi bahgiamu


*Semoga tiada hati yang terluka... yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti.  

3 ulasan:

  1. Biar patah hatiku... biarkanlahhhh..
    Huhuuuu... memang the best lah lagu nie...

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan sampai patah hati... susah nak ubat :D

      Padam
  2. bestkan lagu drama band ni. saya pun suka dengar. hehe

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...