FOLLOWER

6 Ogos 2015

CPUV Pertama Bulan Ogos di Blog YangBaik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


CPUV Pertama Bulan Ogos di Blog YangBaik


Sesekali mood berblogging  'ding dong ding dong'.  Entahlah, bagaimana hendak digambarkan pun tidak pasti.  Tetapi hari ini setelah mendapat CPUV yang pertama dari Nuffnang rasa bersemangat sikit.


CPUV Pertama Ogos 2015

CPUV Pertama Ogos 2015


Beberapa hari kebelakangan ini nampaknya Nuffnang seakan tidak berapa serasi dengan blog YangBaik.  Ada ketikanya 3 hari menghilang tanpa khabar berita.  Semuanya kelihatan seperti ada kecelaruan sebagaimana situasi semasa.  Namun hidup mesti diteruskan.  Begitu juga dengan blog.  Selagi ada upaya hendak menulis dan berkarya selagi itu jugalah blog menjadi pemangkin untuk menjelaskan segala yang terbuku di hati.

Weh... akak ni dah celoteh apa tu?

Akak nak bagi tahu akak teruja sangat sebab dapat CPUV Nuffnang walaupun dalam keadaan blog yang tidak berapa stabil sekarang nie.  Dapat pula CPUV dari IKEA, satu jenama besar dalam pasaran perabot dan kelengkapan semasa.


IKEA Sale

IKEA Sale


IKEA Sale sedang berlangsung mulai 6 hingga 23 Ogos 2015.  Jadi, jika tiada alasan lain yang munasabah anda patut miliki satu.  Pastikan buat pilihan yang terbaik supaya tidak rugi.  Banyak pilihan yang ada.  YangBaik ada hasrat juga untuk memiliki beberapa kelengkapan yang ada di stor IKEA. 

Terima kasih Nuffnang dan IKEA.




5 ulasan:

  1. camne nak dapat?? cedih wat tak jadi je. iklan pun dah lama xde

    BalasPadam
  2. Tahniah ..semoga terus murah rezeki

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...