FOLLOWER

8 Mei 2015

SEGMEN JOM CATWALK BERSAMA PAPAGLAMZ

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


SEGMEN JOM CATWALK BERSAMA PAPAGLAMZ



Suka kan dapat join segmen.  Tambah-tambah lagi segmen yang ringkas dan mudah.

Kali ini Papaglamz mengajak rakan blogger catwalk.  Nak catwalk kat mana pula tu?  Meh kita tengok apa yang Papaglamz nak buat dengan sesi Catwalk kali ini.


http://www.papaglamz.com/2015/04/Project-runnaway-catwalk-next-top-model.html



SEGMEN MENJELANG RAMADHAN 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


SEGMEN MENJELANG RAMADHAN 2015


Selagi ada segmen, yang mana sempat kita join.  Ada juga segmen yang kita tidak dapat join sebab kita tidak tahu, sedar-sedar dah tamat ada juga segmen yang dah keluar keputusan pemenang... baru tahu jugak pun ada.

Tu lah nak menunjukkan betapalah ramainya rakan blogger kita yang rajin anjurkan segmen.  Bukan susah sangat nak beri sokongan kepada segmen rakan blogger.  Buat entri ringkas jer tak perlu panjang berjela.  Bukan macam contest SEO yang memerlukan kita memerah otak bagai nak cari idea dan karang panjang lebar mengikut kehendak SEO.  

Kan... toksah la pening-pening sangat pasai SEO nie.  Tengok jer segmen ni... bersempena dengan Ramadhan yang bakal tiba.  


15 koleksi ucapan bergambar hari Jumaat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


15 koleksi ucapan hari Jumaat


Salam Jumaat, penghulu segala hari.  Semoga hari ini membawa seribu rahmat dan kebaikan dalam hidup kita dunia dan akhirat.

Teruja sebenarnya nak keluarkan entri ini.  Saban hari ada saja yang singgah bertanya mengenai mutiara kata atau hikmah berkaitan hari Jumaat.  Justeru, dengan gigihnya YangBaik kumpul semua mesej yang diterima dan terbitkan semula untuk tontotan bersama.  Semoga ada sedikit kebaikan dari apa yang telah diusahakan.

Tiada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah


Terima kasih rakan blogger 3.15

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Terima kasih rakan blogger 3.15


Kali tiba giliran blog list 3.15 pula dibubarkan.

Bukanlah satu kejutan bagi YangBaik untuk mengeluarkan senarai rakan blogger yang telah diikuti sepanjang bulan Mac sehingga ke hari ini.  Tujuan bloglist ini dibubarkan adalah untuk memberi peluang kepada YangBaik memasukkan rakan blogger yang baru diikuti mulai Mei.

Rakan blogger Mac 2015 ini akan sentiasa dikunjungi bila berkelapangan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...