FOLLOWER

10 September 2015

Mini Giveaway By Impiana Cik Yanie 2015 #1

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Mini Giveaway By Impiana Cik Yanie 2015 #1


Bilangan blogger semakin bertambah.  Ada blogger baru dan tidak kurang juga blogger lama dengan imej baru.  Dengan kehadiran blogger yang semakin bertambah ramai diharapkan semakin banyak percambahan ilmu untuk kebaikan dunia sejagat.

Entri kali ini bukanlah untuk bercerita mengenai kehadiran atau peranan blogger semata-mata tetapi untuk meraikan rakan blogger Cik Yanie.  Cik Yanie menganjurkan mini giveaway yang pertama. Dengan adanya segmen atau giveaway sebegini secara tidak langsung kita dapat berkenalan dengan lebih ramai rakan blogger.  Mungkin juga sekadar menyertai giveaway tetapi sebenarnya kita sedang membina senarai rakan di alam maya dan memanjangkan silaturrahim. Hebat sunggu dunia blogger.

Daripada berceloteh panjang lebar tiada siapa yang baca kan.  Meh kita lihat apa yang Cik Yanie sediakan untuk mini giveawaynya kali ini.


Mini Giveaway By Impiana Cik Yanie 2015

Sebelum klik banner di atas kita lihat dulu sepintas lalu apa kata Cik Yanie mengenai giveaway ini.

Menurut Cik Yanie, giveaway ini Simple dan Mudah.  Cik Yanie mengharapkan mini giveaway ini mendapat sambutan tidak kira sikit atau banyak, yang pasti GA berjalan juga. 
Giveaway ini tamat pada 25 SEPTEMBER 2015.

Okey sekarang jom klik banner di atas untuk menyertai mini giveaway ini dan selamat maju jaya. Semoga ada tuah kita semua.


Mencari kedudukan tertinggi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Mencari kedudukan tertinggi


Dalam hidup ini kita tidak lari dari mencari tempat yang terbaik untuk diri sendiri ataupun untuk orang yang kita sayang seperti ahli keluarga kita.  Dalam pencarian itu pastinya kita akan menempuh berbagai halangan dan cabaran.  Jangan jadikan cabaran itu sebagai pematah semangat.  Kerana selagi kita berbuat baik sesama manusia dan makhluk Allah di atas muka bumi ini maka selama itulah hidup kita akan diberkati.

Hidup ini
Hidup ini


Ihsan (salah satu kedudukan ruhani tertinggi) adalah menyembah Allah seolah-olah engkau melihat-Nya; dan jika engkau tidak bisa melihat-Nya, maka yakinlah bahwa Allah melihatmu.  (HR Bukhari, Muslim)

Semoga hidup kita senantiasa dipenuhi kebahagiaan dan kesejahteraan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...