FOLLOWER

30 Oktober 2015

Jom Join Giveaway dari Ourlovebonding.com!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Jom Join Giveaway dari Ourlovebonding.com!



Kebetulan pula pada hari Jumaat penghujung bulan Oktober ini YangBaik join giveaway dari blog Ourlovebonding.com.  Tak sangka juga sebabnya penganjur mulakan giveaway ini pada hari Jumaat pertama bulan Oktober.  Sudah lama juga melihat promo giveaway ini, hanya hari ini baru tergerak hati nak join giveaway unik dari ourlovebonding.com.  Boleh tambah kenalan rakan blogger dari kalangan pengedar shaklee.  Best tau untung-untung dapatlah sedikit petua dan lagi untung kalau dapat hadiah... heheheh tetiba keluar tanduk pulak.  Bukanlah begitu kita join giveaway dapat tambah kenalan.  Rezeki nak dapat hadiah tu belakang ceritalah yer.

Membebel panjang lebar tak jadi kerja juga, jom kita tengok apa yang ada dengan giveaway ini.

Giveaway Ourlovebonding.com

Giveaway Ourlovebonding.com


Nak join giveaway tak susah.  Klik banner di atas untuk lihat syarat giveaway dan juga hadiah yang disediakan.

Cepat yer klik banner di atas, giveaway bakal berakhir pada 31 Oktober 2015.

Ini cerita YangBaik:
Saya kenal effa melalui blog tetapi tak pasti blog mana, yang ingat terakhir melalui blog sayidahnapisah.com sebagai seorang blogger yang merupakan seorang agen produk Shaklee. Jika saya menang Giveaway ini, saya nak hadiah 1 botol Herblax yang terkenal untuk sembelit, detox, buang kerak usus, kuruskan badan dan hilangkan buncit!

Jom sama-sama memeriahkan dengan join Giveaway di Ourlovebonding.com



Kita Tidak Akan Pernah Kecewa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Kita Tidak Akan Pernah Kecewa


Selagi kita bergantung kepada Allah, bersungguh-sungguh.  Kita tidak akan pernah jumpa perkataan 'kecewa' apatah lagi perasaan 'kecewa' dalam kamus hidup kita.  Kerana keyakinan kita hanya pada Allah yang memberi segala kebaikan kepada kita.


Sumber:  FB


Kehidupan Tanpa Manfaat Amat Menakutkan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Kehidupan Tanpa Manfaat Amat Menakutkan


Bagaimana hendak dimulakan tinta ini berbicara sedangkan diri sendiri selalu juga alpa dan lalai. Peringatan ini biarpun pedih untuk diterima tetapi harus dikeluarkan agar diri dan jiwa ini sentiasa di dalam perlindunganNya.  Sesekali kita harus juga memberikan kebaikan walaupun tidak kepada orang lain kepada diri sendiri.  Berbuat baik kepada diri sendiri dengan sentiasa mengingati kejahilan yang pernah kita lakukan kemudian perbaiki diri dan muhasabah diri.  Semoga kita tidak terus mengulangi kesilapan yang sama.

Semoga pada hari yang menjadi Penghulu segala hari ini, kita terus berbuat baik dan saling mengingatkan untuk berbuat baik.

Pesona Solat Tahajud.  Gambar Hiasan.

Salah satu bentuk kelalaianmu terhadap dirimu sendiri adalah Anda berpaling dari Allah, yaitu saat Anda melihat sesuatu yang dimurkai oleh-Nya, lalu Anda berlalu begitu saja tanpa melakukan amar ma'ruf nahi munkar karena takut kepada orang yang tidak bisa memberikan manfaat maupun mudharat bagi Anda.  (Abu Abdurrahman al-'Umari az-Zahid)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...