FOLLOWER

15 Ogos 2016

Segmen 1 Kurang Sambutan

Segmen 1 Kurang Sambutan


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Segmen 1 Kurang Sambutan, antara sebab utama adalah kerana ianya diadakan pada hari minggu. Ketika ramai rakan blogger sedang bercuti dan berehat bersama keluarga.  Daripada pemerhatian YB tempoh yang singkat juga antara sebab mengapa segmen 1 ini kurang mendapat sambutan.  Korang rasa macam mana?

Eh eh... pagi-pagi lagi dah membebel nie, agak-agak korang tau tak akak ada anjurkan segmen pada hari Sabtu - Ahad lepas?  Tak tahu ?  Kesihan kat akak nie...




Okeylah untuk tidak menghampakan.  Berikut adalah senarai blog yang telah menyertai segmen pertama di blog YangBaik.


The one and only blogger yang support segmen pertama YangBaik.  Ada seorang lagi tidak menyertai tetapi sekadar mendoakan kejayaan untuk segmen ini.  Terima kasih kepada saudara Ahmad Hasif.

Akak sebenarnya dengan sengaja memilih hari dan masa yang singkat bagi menguji sejauh mana blog ini dikunjungi dalam masa yang singkat.  Akak faham, ada yang singgah dan sekadar menjengok saja entri segmen tu... nak buat entri mungkin tidak sempat kerana masa yang suntuk atau kerana syaratnya ketat sangat.

Tidak mengapalah ... itu baru perjumpaan segmen pertama.  Nantikan kemunculan segmen baru dari masa ke semasa.  Akak tidak pula menjanjikan hadiah dan sebagainya tetapi sekadar melihat sejauh mana blog akak boleh pergi dengan segmen yang dianjurkan.


Terima kasih sudi singgah baca entri ini Segmen 1 Kurang Sambutan.

6 ulasan:

  1. tak sempat nak join.. entry yg ada dkt blog pun yg draft punya dan publish je tinggal dkt hp.. ni hari baru sempat nak bukak laptop...

    maybe boleh extend sampai ke ari isnin rasanya next time.. :)

    BalasPadam
  2. Selalunya weekand buka blog guna hp..
    so memang agak susah nak joint apa2 segmen or GA..
    Apapun all the best for next segmen..

    BalasPadam
  3. Hi tidak mengapa,tak salah kita mencuba.mungkin buat segmen yang aneh (>.<)mana tau ada sambutan.ucing buat segmen animasi je..

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum... YB,

    mselim3 pun baru tahu YB ader segmen nie... Insaallah ader sambutan tu...

    mselim3

    pls: moga berjaya for the next secment...

    BalasPadam
  5. Sabar je .. benda ni memang selalu berlaku. Saya sendiri pernah anjur segmen dan kontest yang malangnya kurang sambutan.

    BalasPadam
  6. JM JOIN BILA BERKESEMPATAN. ALHAMDULILLAH, JM DOA KAN AKAK TERUS SUCCESS DALAM BERBELOG YA. JM CUBA IKUTI PENULISAN SAHABAT-SAHABAT SELAGI TERMAMPU DENGAN MASA.
    JM TERKEJUT JM SEORANG SAJA JOIN BLOG INI. IN SHA ALLAH PASTI ADA SAMBUTAN UNTUK SEGMEN SETERUSNYA NANTI. JM PUN PERNAH LALUI, SEGMEN JM TAK ADA YANG JOIN. SABAR YA AKAK...

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...